24 Temmuz 2012 Salı

Sabah Sabah...

Sabah erkenden Muhammet amca aradı. 'Bahçedeyim biraz yüküm var gel al beni.' dedi. Arabaya baktım ki, Karakız kedi arabanın kaputunda güneşleniyor. Kaldırmaya da kıyamadım. 
Arabayı çalıştırdığım halde Karakız kedi oralı bile olmadı.
Neyse Muhammet amcanın yanına gittim, yüklerini alarak evine bıraktım. Bana da bir şeyler topla dedi. Evi aradım Şrf, 'Biraz bamya varsa topla.' dedi. Bahçeden taze taze bir şeyler toplayarak eve geldim...

Öğlene bamya yenecek...

5 yorum:

fermina daza dedi ki...

ikinci fotoğrafa çok güldüm, nalet nalet bakmış "n'aapıyorsun?!" der gibi :)

ÇAĞATAY dedi ki...

Arabayı çalıştırdım ya, keyfi bozuldu hanımefendinin ondandır

ÇAĞATAY dedi ki...

Değerli F.D. şuraya bakar mısınız?

http://kavaktantabut.blogspot.com/2011/05/karakiz.html

fermina daza dedi ki...

baktım şimdi, kıyamam, çok güzel kedi bu karakız maşallah :)
1 seneyi geçmiş doğuralı, yavrular etrafta mı hala?

ÇAĞATAY dedi ki...

Yavrulara belli bir zaman baktıktan sonr ayanından kovuyor, onlarda başlarının çaresine bakıyorlar.

Bu sene yavrusu yok.