23 Temmuz 2012 Pazartesi

Deniz ve Piknik...

Badem işi biter bitmez saat 8.30'da Karaincir Plajı denen yere gittik. 
Burada denize girdik. Millet yavaş yavaş Datça'yı terk etmeye başlamış. Sol tarafta görülen damsız beyaz evler Karaincir Tatil Sitesi'nin evleri. Hemen solumuzda lokantalı, çay bahçeli, içkili bir yer var ama biz oraya gitmedik. 

Biz, plaj gibi yerlere giderken her şeyimizi yanımızda götürüyoruz bu gibi yerlere gitmiyoruz. Ama akşam Datça'ya ineceğimiz zaman haliyle oturulacak, yenilip içilecek yerlere giriyoruz. 

Biz burada tatilci olmadığımızdan, burada tatilciler gibi harvurup harman savurmuyoruz. Hepimizin işi belli memuruz, fazla açılmaya gelmiyor. Bir de buradaki fiyatları duysanız gözlerinize inanamazsınız. 

Neyse bu kısmı geçelim.  
Karşıda adanın oralarda bir duba görülmekte, oraya önce MHRMH yüzerek gitti, sonrada ben arkasından gittim. 

Gidene kadar da hayli yoruldum. Resmi büyültüp dikkatlice bakarsanız beni el sallarken göreceksiniz. 
                                                      

Marabam Şrf, yüzmeyi pek bilmiyor, o kumlarda oynuyor, yalnız bırakmamak işin ara sıra yanına geliyorum onun.

Plajdan sonra saat 15.00 gibi eve gelerek sabahleyin hazırladığımız nevalelerimizide alarak köyün mesire alanına gidip yemeğimizi orada yedik. O fotoğraflarıda yapıştıracaktım internet çok ağırlaştı yapıştıramadım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Deniz ve manzara şahane özellikle Mustafa denize hayran kaldı :) Mustafa denizanası olup olmadığını merak etti.İnşaalah yoktur:) Bizim yerimizede yüzün bol bol.Bende şrf hanım gibi yüzme bilmem bu yüzden maalesef denizden pek keyif almam.ama mustafa denizi oldum olası çok sever.selamlar...

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Deniz anası, köpek alığı gibi şeyler yok burada.

Plajların tamamı mavi bayraklı.

Mustafa'nın okulunun açılmasına daha varsa bindirin otobüse, ben Marmaris'ten alırım kendisini. İstanbul'dan direkt otobüste var galiba, yollayın Mustafa'yı 5-10 gün kalsın çocuk.

Adsız dedi ki...

Valla süper bir davet ama maalesef mustafa 3 günde bir Biorezonans ile alerji tedavisi görüyor bu yüzden istanbuldan ayrılması bu yaz mümkün değil.ama başka bir zaman olabilir....

mercan