21 Temmuz 2012 Cumartesi

Köyümde Begonvil

Köyümdeki begonvil çiçekli evlerin fotoğrafını çekmeye arkadaşım J. için söz vermiştim. Sabah erkenden kalkarak köye geldim, çiçekli bahçelerin görüntüsünü almaya başladım. 

Sabah sabah bahçesinden gelen, badem toplamaktan gelen insanların meraklı bakışları altında yolumun üzerindeki sokaktan başka bir yere gidemedim. 

Görüntüler bunlardan ibaret. 
Köyümün nüfusu 700 olmasına karşılık köydeki herkes beni adımla, ismimle tanır. 

10 yıldır köyümdeki tüm sünnet, düğün, merasim, ölüm, doğum, askere yollama, nişan gibi faaliyetlere katıldığım için köylüm tarafından sevilir sayılırım.  Gelemer Ağası ve ya emekli po... dendiği zaman 7'den 70'e  genç ihtiyar, bay bayan gelen misafirlerimi evimin önüne kadar getirirler.  
Bu sabah elimde makine, sokaklar arasında dolanmak istemediğimden bir sokak üzerindeki begonvilleli evleri görüntülemekle yetindim. 

Görseller arkadaşım J. içindir. J. arkadaşım, elime işaret falan yapmadım ama gerekli dilekleri sizin için diledim. 

1 yorum:

Jardzy dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Sağolun.

İşte istediğim ev girişleri!