17 Temmuz 2012 Salı

Körmen Limanı

Bu akşama doğru Körmen Limanına gittik. Tam bu sırada da Bodrum-Datça feribotu Limana yanaşmaktaydı.


SUNNY EXPRES'in kaptanı gerçekten de maharetliymiş, feribotu tek hamlede milimetrik olarak iskeleye yanaştırdı.

Bu sırada bizler balık tutmak amacıyla oltalarımızı denize atmamıza rağmen 3 saatten fazla takıldığımız halde 1 balık bile tutamadık. Halbuki denizde balık gerçekten de çoktu.
Bu sırada Şrf'nin oltasına sandalet takıldı. Bayağı da gösterişli bir şeydi.
Sandaleti ayağıma geçirdim. Sandaletin sahibi büyük ihtimalle gavurdu. Benim ayakkabı numaram 46 olmasına karşılık sandalet ayağıma hem büyük geliyor hem de taraklıydı. Cermen ırkından biriydi zannedersem sandaletin sahibi. Ya, yatından denize düşürdü ya da çevreden geçen bir köpek balığı oynamak için aldı. Zira bizim köydeki bazı köpekler kapı önlerinden ayakkabıları alıp oynamak için götürüyorlar da...
Burada da liman gezimizin finali görülmekte. Şrf ile mendirekdeki kayalara çıktık...


4 yorum:

Jardzy dedi ki...

:))

sandaleti giymenize çok güldüm.
ah deniz!!

ÇAĞATAY dedi ki...

Mantar olma ihtimalini falan düşündüm ama deniz suyunun mantarları yok edeceğini farz ederek giydim.

Adsız dedi ki...

Göhkan abi sen çok yaşa emi :) Şerife hanım süper çıkmış fotoda.Selamlar.....

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağolunuz yenge. Sizlerde burada olsaydınız ne kadar güzel olurdu.