18 Temmuz 2012 Çarşamba

Hava Çok Sıcak

Bu gün hava haddinden fazla sıcaktı. Sıcaklarda hiç bir şey yapasım gelmiyor, bu kadar sıcak olmaması gerekiyordu. Sabahtan beri devamlı bilgisayarın başındayım. facebuğum yok, msn alışkanlığım yok. Bir bloğum bir de belgesellerim var. Haberleri dinledikçe çaresizlikten çıldırıyorum zaten.

Sabahtan bu yana 2'de konu açmışım zaten, ne yapayım, ne yapayım derken aklıma 'Bu gün ne giydim' konusu açmak geldi. Arkadaştan kaynaklandım konu için. Benim, bu dağ başında ne giyinmem gerekir ki. Eski püskü ne buldumsa giydim. Markalar önemli değil. Sabahtan beri 10 kere duşun altına girdim, havluyla kurulanmadan balkona çıkıyorum, önce rüzgarde biraz üşüyorum, akabinde kuruduktan sonra tekrar yanmaya başlıyorum.
Derece bir ara üzümün altında 38'i gösterdi, işte o anlarda ben bende değildim zaten.
Bir ara kalktım bahçede dolandım, İncirsiz, evin ne kadar boş durduğunu görüntüledim.
Evin girişine, kendim şablonunu çıkartıp boyadığım bayrağımızın boyalarının aktığını gördüm. O akan yerleri beyaz boyayla kapatayım dedim ama sıcaklardan gözüm almadı.
Ocağımın fotoğrafını çektim. Ocağım da beyaz badana istiyor, kışın yağan yağmurlar eski badanayı almış götürmüş.
Bu arada ilerden bir eşek sesi geliyordu iki gündür. Gittim ona baktım, bir kaç yeri telefonla aradımsa da eşeğin sahibine ulaşamadım. Hayvanın  önünde suyu vardı, kendi kendime, 'Bu acıkmıştır.' dedim. Erinmedim bu sıcaklarda eve döndüm, öğlen yenilen karpuz kabuklarını çöpten çıkartıp iyice yıkadıktan sonra götürdüm eşeğe verdim.

Eşeğin duası bu günlük bana yeter...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen çok yaşa emi Gökan abi :) Çok haklısın bu aşırı sıcaklar insanı çok bunaltıyor :)

mercan

fermina daza dedi ki...

ben de böyle günler geçiriyorum hava sıcak olunca, neye elimi atsam bi tuhaflık.
eşekleri de çok severim, bi gün köye yerleşirsek eğer çok istiyorum eşeğimiz olsun, adını "nazlı" koyacağım.
ocağınızı merak ettim, annemler de yaptırdılar bahçelerine ama duman basıyormuş ortalığı, kullanamadılar bi türlü doğru dürüst.

ÇAĞATAY dedi ki...

f.d hanım, şuraya bakabilirsiniz.

http://kavaktantabut.blogspot.com/2011/04/ocak.html

Duman basmaması için bacanın çekmesi lazım.

ÇAĞATAY dedi ki...

Mercan yenge, dün çok aşırı sıcak vardı.

Jardzy dedi ki...

kıyafet süpremiş :))))

çok eğleneceli olmuş. sıcakta boşverin iş yapmayı, ağaç gölgesinde uyuyun.

ÇAĞATAY dedi ki...

J. Arkadaşım, buralarda ağaç altında falan uyunmuyor, evlerde bile gündüz gözüne uyunmuyor. uyandığınızda ter içinde kalıyorsunuz. Çok pis bir sıcak var anlayacağınız.