31 Temmuz 2012 Salı

CerenJ Günlüğü 1

CerenJ ağacımı dikeli 5 gün oldu.

Resimden de anlaşılacağına göre ağaç dimdik ayakta, yapraklarda ve dallarda ne bir sararma ne de bir kuruma görülmemektedir. Bu demek oluyor ki, ağaç tutmuştur, yerini sevmiştir, büyümeye hazırdır...

İki günde bir, güneş gidince, hava nisbeten de olsa serinleyince suluyorum.

Demin fotoğrafını çekerken boyunu ölçtüğümde 90 cm. geldi. Bundan sonra muntazaman boyunu ölçeceğim. Dibine diktiğim söğen isabetli oldu, devamlı esen rüzgarlardan sallanıp köklerinin oynaması engellendi. İple bağladığımda gene isabetli olmuş, derli toplu duruyor... 
CerenJ'in üst dal yapraklarını yakından görüntüledim. Ağacın bu seneki filizlerinin ne kadar yeşil ve canlı olduğu görülmekte olup, endam bakımından bahçedeki diğer ağaçlarla boy ölçüşebilecek duruma gelmiştir.

Mübalağasız günde 20 kez kontrol ediyorum ağacımı, ne doktor ne hemşire hastasını bu kadar kontrol etmez...

Söyleyecek kelime bulamıyorum, emeği geçen herkese selam ve hürmetler.
Gelemer Ağası...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

İşte bu çok güzel bir haber. Gerçektente ağacımız yerini sevmişe benziyor.

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Çok sevdi yenge, hem de çok.

Ahmet Haşim dedi ki...

CerenJ ağacına hoşgeldin uzun ömürler diyorum..yeni evladınla birlikte sana da mutlu nice yıllar dilerim evinde..çok güzel bir ağaç olacak inşallah..herkesin eline emeğine sağlık..selamlar...

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağolunuz Haşim Ağabey,

CERENMUS'un tavsiyeleri, sizin verdiğiniz bilgiler ışığında

jardzy.blogspot.com

daki. J. arkadaşla iletişime geçtim, Tarsus'daki ağaç işlerinde uzman dayısı Abidin Bey vasıtasıyla Datça'ya ağaç geldi.

Görüldüğü gibi gözüm gibi bakıyorum, gelişmeleri buraya zaman zaman yazacağım.

Çok sağolunuz Ağabey, hürmetlerimle...