29 Temmuz 2012 Pazar

Patlıcan Kebap

Mercan yenge, konuyu sizin için açıyorum.

Bu gün bir tek MHRMH oruç tutmuştu, Saat 15.00 gibi denizden eve gelince çok acıkmıştık, ne yapalım derken Şrf'nin aklına Patlıcan kebap yapılması geldi.

Bunun için hemen ocağı yaktı, ben de malzemeleri hazırladım.
Hatırlıyor musunuz yenge, hani ben 2002 yılında emekli olduğumda Çorum'a gelmiştiniz ya...

Seydim göletine gitmiştik, Naci bey balık tutuyordu, Mustafa ufacıktı göletin sularında oynuyordu, Ben bir patlıcan, bir köfte diziyordum şişlere...

İşte yıllardan sonra gene ondan yaptık... Ama bu sefer 3 tane yaptık, sayımız günden güne azalıyor ya...

Yerken hep sizin kulaklarınızı çınlattık...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hatırlamaz olurmuyum abi çok güzel bir gündü.Patlıcan en sevdiğim sebzelerin başındadır.Biz yemesekte yemiş kadar oldum.Sizlere afiyet şeker olsun...

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağolunuz yenge, sizlerde olsaydınız bol bol yapsaydık, güle oynaya oturup yeseydik daha iyi olmaz mıydı?

Herkese selamlar.

Adsız dedi ki...

Olmazmı süper olurdu :)...
selamlar...

mercan