31 Ağustos 2012 Cuma

Terzi Elvan'ı Yolcu Ettim

Elvan abimi yolcu ettim.

İşlerinin yoğunluğu nedeniyle yanımda 1 haftadan fazla kalamadı, kaldığı süre içinde de istediği yerlere götürdüm. Burada Terzi Elvan Ege Denizinde yüzerken.
Palamutbükü'nde şemsiye açarak Tavşan adasının  karşısında denize girdik. 
Datça Mare'de Terzi Elvan.
Muhammet amcanın Antalya'dan yanına gelen arkadaşı Kenan bey ve Elvan abimle pek fazla kalabalık olmayan Betçe koylarından birinde piknik yaptık. 
Elvan abime söz vermiştim. bahçesinin girişine asması için mermerden bir yazı yazdırmayı. Mermerci Yavuz'u arayarak hemen bir mermer hazırlamasını söyledim, Yavuz, yazıyı yazarak mermeri getirdi, gözümüzün önünde boyayarak zımparaladı
Karşımıza çıkan yazı bu... Ulan Yavuz, senin yapacağın iş bu kadar olur...

6 yorum:

Jardzy dedi ki...

ahahah

Yavuz'u sopayla kovalamadınız mı?

:)

ÇAĞATAY dedi ki...

Mermeri geri gönderdim, düzeltip getirecek.

Sopalamadık daha :)

Adsız dedi ki...

Olur böyle yanlışlıklar Gökhan abi :) Ama Elvan abinle iyi vakit geçirmişe benziyorsun.Senin adına sevindim...

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Hem ben yalnızlıkta kurtulmuş oldum, hem de buraları gezip görmeye zamanı olmayan Elvan abimi gezdirmiş, değişik mekan ve insanlarla tanıştırmış oldum.

fermina daza dedi ki...

hhahahhahaha! ben olsam bu mermeri de saklardım, atamazdım. çok komik olmuş!

ÇAĞATAY dedi ki...

"Yurdum İnsanı" gibi olmuş f.d. Hanım, değil mi?