14 Ağustos 2012 Salı

J.'den Kart

Kart olayına ben de karıştım.

Demin, saat 21.30'da kedi ve köpeğimle bahçemde otururken köy kahvecisi Ersin'den telefon geldi, 'Abi mektubun var.' dedi. Köy yerlerinde postacılar mektupları tek tek evlere dağıtmaz, köy kahvesine topluca bırakırlar.

'Allah Allah.' dedim kendi kendime. Sonra 'Tamam Ersin beklet hemen geliyorum.' dedim ve atladım köye gittim. Bir de ne göreyim J. Kardeşimden bayram kartı gelmiş. Çok teşekkür ederim J. Kardeşim beni düşündüğünüz için. Büyük bir sürpriz oldu bana...

Kart, 07 Ağustosta köyüme çok uzak bir ilçeden gönderilip 7 günde köy kahvesine ulaşmış. Arkadaşların PTT'den dert yanmalarına şimdi hak verdim. 

Pullarıda güzelmiş, tekrar teşekkür eder ben de sizlerin bayramını kutlarım... 

4 yorum:

fermina daza dedi ki...

7 gün iyi valla, mesafeyi düşününce hele. ben de beğendim kartı ve pulları :)

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağolunuz,

genelde PTT'deki işlerimde APS kullandığımdan normal postaları pek bilemiyordum sizlerin sayesinde öğrenmiş oldum.

Pulları ben de çok beğendim, yıllar öncesinden koleksiyonum var zaten. Sizin de beğendiğinize sevindim.

Jardzy dedi ki...

:)
Pulları PTTci bey yapıştırmış. Şirket şoförü götürdü kartları.

Tekrar iyi bayramlar.

ÇAĞATAY dedi ki...

Vay anasına, 'Bayramınız kutlu olsun' demenin ne kadar prosedürü varmış? Pulcu, PTT Beyci, servisçi, emekçi, dağıtıcı, yazıcı, alıcı, yollayıcı... Sıkıldım yazmıyorum.

Netice itibarıyla bu kadar zahmete katlanıp bana kart atan J. Kardeşimi her bakımdan kutlar, ayrıca bayramını da kutlarım...