22 Ağustos 2012 Çarşamba

Dayanamıyorum...

Değerli Allahım, Tanrım... Bu yazımı isyan olarak kabul etmeyin lütfen, siz beni tanırsınız 52 yıldır ben sizin kulunuzum...

Bazen ben size kızmışımdır, bazen de siz bana kızmışsınızdır. Ama ben sizi hep hatırladım, özellikle izli mermilerin ateş böcekleri gibi uçtuğu zamanlarda, mayınların kulakları sağır ettiği zamanda, pimi  çekilmiş el bombalarının kirpiklerimde asılı olduğu zamanlarda, ölümle yaşam arasında 1 cm. kalmışken hep ben sizi hatırladım... Ama siz beni hiç hatırlamadınız, milyarlarca insan arasında beni hatırlamamanızda doğaldır,

Dereceye bakıyorun saatin 10.00'unda 32'yi gösteriyor, işte Tanrım ben buna dayanamıyorum, şok sıcak... Bana sıcaklara dayanacak güç ver Tanrım... Başka bir şey istemiyorum.    
Size de söz veriyorum, bir daha dünyaya getirecekseniz beni Kardan Karı'yla evleneceğim... Yemin ederim ki yetti bu sıcaklar Dayanamıyorummmmm...

2 yorum:

Jardzy dedi ki...

Daha çok ağaç, daha çok gölge diyorum.

ÇAĞATAY dedi ki...

Değerli Kardeşim J.

Ben gölgede oturuyorum zaten, gidin ilçeye ekmek fırınlarından birinin içine girin, o durumdayım vallaha...

Sıcaklar beni öldürürse hakkını helal et Değerli Kardeşim, CerenJ ağacıma da sahip çık...