19 Ağustos 2012 Pazar

Köyümde Bayram

Bu gün mübarek Ramazan bayramıydı, köyümde geçirdiğim kaçıncı bayram hatırlamıyorum. Gene sabah erkenden kalktım, önce köyümün mezarlığına gittim.  
Köyümüzün mezarlığı yalnız burası değil, bunun yanında sağında solunda da bunun gibi mezarlarımız var.
Önce rahmetli Arif CENNET amcamın mezarına gittim,
Golcu amcama uğradım. Kendisi ilçemizin ilk Kolcularından, gümrük memurlarındandı, çok değerli bir amcamızdı. Kolcu Ahmet amcamızın büyük oğlu Sercan bir zamanlar Fenerbahçe'nin fotbolcusuydu. Buralarda Kolcu'ya Golcu derler şive farkı. 

Golcu amcam ve Arif amcama ve diğer ölmüş köylülerimizin ruhlarına fatiha okuduktan sonra köye geldim.
Köy kahvesine uğradımü köylülerimle bayramlaştım ama fotoğraf çekmedim. Aşağı kahveye Memedin Gaveye geldim burada da Zeki ace, İhsan ve geçenlerde felç geçiren Memetçe vardı, onlarında bayramını kutladım.
Zeki ace'nin değişik tipli köpeğiyle de bayramlaştım, köpek çok güzel ama.  

Oradan Abdullah amcamın bayramını kutlamaya elini üpmeye gittim.
Bu fotoğrafın bir aşağıda olması gerekiyordu yanlışlıkla buraya gelmiş. Abdullah amcam bana bayramlaşmaya geldiğinde saat 17.00 olmuştu berberce Knidos yolu üzerindeki köylümüz Vahdet beyin lokantasına gelerek bir şeyler yeyip bir de ufak rakı içtik.
Abdullah amcam bayramlaşmaya geldi.

Sonra köyümde çok sevdiğim  çocuklar geldiler.  Şevval'in o güzel konuşmasını videoya aldım. Buradan tüm İslam aleminin Ramazan bayramını kutlarım...  Gelemer Ağası...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Gökhan abi seninde bayramın kutlu olsun.Daha nice bayramlara sağlık, sıhhat ve afiyette girmeni dilerim.selamlar....

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağolunuz yenge sizlerinde bayramınız kutlu olsun.

fermina daza dedi ki...

muhtar'ın kahvede 2 tane güzel köpekleri vardı, geçen yaz ufaklardı daha, şimdi büyümüşlerdir. av köpeği cinsinden. kimsenin adını hatırlayamıyorum, sık gitmediğim için, ne fena.

ÇAĞATAY dedi ki...

Sayın F.D.sizin dediğiniz Eski Datça muhtarı Murat'ın kahvesi hatırladım onları.

Yolunuz düşerse her zaman gelin buralara, sizden bahsettim köylülerime, sizi çok seviyor ve sayıyorlar.