2 Ağustos 2012 Perşembe

Kedi Kolonisi 2

Dün F.D.'ye söz verdiğim gibi sabah erkenden kalkarak kedilerin oynaştığı saatte görüntü almaya başladım. Anne kedi önce geldiğimi duydu ama nereden geldiğimi göremedi.
Sonra, soluna bakınca beni fark etti. Ben kedilere bu kadar yaklaşamadım Senjamini yakın çekim ayarına getirerek kedileri biraz daha yaklaştırdım.

Halbuki dün anne kediye yiyecekler vermiş biraz kendime alıştırmaya çalışmıştım ama yabani bir kedi olduğu için bana alışamamıştı.
Yavruların emdiği bir zamanda görüntü almaya çalıştım. Anne kedi bir ara tereddütte kaldı. Kaçıp kaçmamak arasında.
Dün akşam verdiğim yemeğin faydası oldu galiba, kaçmamaya, benden zarar gelmeyeceğine inandı galiba.
Daha sonra yakınlarında ben yokmuşçasına hareket etmeye başladılar. Biraz sonra da tedirgin olunca koloni taşların arasına gizlendi.

Görseller F.D. arkadaşıma sunulur...

2 yorum:

fermina daza dedi ki...

oyyy kaçsam mı diye bi yeltenip vazgeçmiş. o yavrular canavar gibi süt peşindedir şimdi. biz şimdiye kadar hep kısırlaştırdık kedilerimizi, rahmetli ananemin bahçesi vardı, onun kedileri doğururdu, ne heyecanlı olurdu beklemesi.
çok teşekkür ederim fotoğraflar için! çok güzel olmuşlar, senjamin'in hakkını veriyorsunuz :)

ÇAĞATAY dedi ki...

Evet Değerli F.D. yavrular canavar gibi süt peşindeler.

Ben de sizin yaşlarınızdayken anneannemin bahçesinde görürdüm kedileri. Yeni doğmuş, gözleri açılmamış kedileri olurdu anneannemin. Kocaman bahçesi vardı, bahşenin yarısı kadar da gelişen Çorum'un sokaklarına dahil oldu koca bahçe.

CERENMUS o zamanlar daha doğmadığından çok şeyler kaçırdı...