9 Ağustos 2012 Perşembe

Yalanım Varsa Şerefsizim...

Şu anda saatta 19.15 demin Senjaminle bahçenin ve derecenin fotoğrafını çektim.  Bahçemin batı tarafı yani, Gocadağ tarafı. Bu saat itibarıyla güneş yavaş yavaş batışa geçmiş durumda.
Bu da balkonda asılı duran termometrem yani sıcaklık ölçen derecem.
Buyurun yakından siz de bakın, tam 34,5 derece. İftara 45 dakika falan var sıcaklığı görüyorsunuz değil mi? Yalanım varsa şerefsizim...

Bir de bana telefondaki arkadaşlar soruyor 'Oruç tutmuyor musun?' diye. Tutmuyorum, bunca bahçenin işi varken, yapılacak iş varken, köyde iş bitmezken, sabahın köründe kalkmak varken tutmuyorum.

Buralar senin memleketler gibi bulutlu, yağmurlu, akşamları serin değil, tutamıyorum, Cehennemi sıcaklara alıştırdım ben kendimi tutmuyorum.

2 yorum:

Sadece C. dedi ki...

bu sicakta oruc hastaliga davet.. insanlara beyin verilmis, kullanin diye, ustune de "bedeninize zulum etmeyin" denmis. dun haberlerde izledim, izlandada oruc tutuyorlar, gunes orda sadece 3 saat batiyor, dusunun artik.. seneye hele hic batmayacak, beyaz geceler yasanacak, heralde onlar da 24 saat oruc tutmaya kalkacak.. allah akil fikir versin.. herkesin dini kendine tabii, bana karismak dusmez ama, ilim irfan devrinde de bu denli bagnazlik, insan aciyor..

ÇAĞATAY dedi ki...

Ceren, doğru yazmışsınız, gerçi dediğin gibi herkesin dini kendine, oruç tutanlara sabır, kolaylık diliyorum.

Tutmak isteyen tutsun, tutmayın demiyoruz ki, isterse 6 ay oruç tutsun, cennete gitmeleri için elimden gelecek bir şey olsa çekinmeden yaparım, yeter ki tutmayana karışmasınlar, işimiz gücümüz mazeretimiz var ki tutmuyoruz...