22 Ağustos 2012 Çarşamba

Door'daki History -KAPIMDAKİ TARİH-

Bu konuyu Değerli History Arkeoloğumuz f.d. Hocamız için açtım.
 Yabancı dilim olmadığı için büyük eziklik hissediyorum, bu eziklik benimle birlikte Hızırşah Mezarlığına kadar gidecektir.
 Evi ilk yaptığım sıralar rahmetli Arif CENNET amcam hayatta, Memetçe amcam felç geçirmemişti. Bana büyük yardımları dokunmuştu her ikisininde...

O yaşlarında 15 traktör kadar taş toplamışlardı tarlalardan, bağlardan, bayırlardan...

Bu kapımın önüne koyduğum tarihi değeri çok yüksek olan dibek midir nedir, bu şeyi M.Ö. yaşamış insanlar yapmışlar. binlerce yıl sonra Memetçe amcam bunu bir tarladan bularak traktöre atıp benim inşaat halindeki evime getirdikten sonra 'Gkhn efendi bunu senin için getirdim, kapıyı yapacağın zaman babanın üzerine koy.' demişti...
Ben ayakta kaldıkça bu eser 'Göğ girsin kızıl çıksın'ki burada kalacaktır...

2 yorum:

fermina daza dedi ki...

iyi yapmışsınız, çok da güzel olmuş! ben seviyorum böyle eskiyle yeninin bi arada olmasını. tarlanın birinde sürüneceğine sizin kapınızda güzel güzel duruyor.

annem de urla'da bahçeden çıkan tabak çanak parçalarını toplayıp duvara asıyor, atmaya kıyamıyormuş, ben de onu yazıvereyim, aklıma getirdiniz :)

ÇAĞATAY dedi ki...

Değerli Hocam,

Bir zamanlar yaşlıca bir müdürümüz vardı Kaçakçılık Şb.'ye bakardı, aynen sizin gibi demişti 'Toprağın altında duracağına toprağın üzerinde dursun.' derdi.

Yazınızı merakla bekliyorum.