1 Eylül 2012 Cumartesi

Çadır Kurmak

Çadır kurmak bu seneki en büyük hayallerim içinde, geçenlerde gittiğim bir koyda görmüştüm, iki arkadaş çadırlarını kurmuşlar tatilin keyfini çıkartıyorlardı. Biraz erken gittiğim için çadırdakiler daha uyanmamışlardı. 
Kurdukları çadırlarda öyle ahım şahım bir şey de değildi. 40 liraya satılan çadırlardandı. Arkadaşların görünürde arabaları da yoktu, ama tatilin keyfini çıkartmayı gayette iyi biliyordu bu arkadaşlar. Çadırlarını orman, kumsal, deniz üçgeninde kafalarına göre koymuşlar, gece dalgaların sesinde uyumuşlardı...

Halbuki, benim arabam, bu arkadaşların gibi çadırım, uyku tulumum, mangalım, her türlü ekstradan malzemem olduğu halde şu saate kadar çadır kuramadım...

2 yorum:

Sadece C. dedi ki...

Ben de bayılırım çadırda uyumaya. En güzeli de Afrika'daki uykular / uyanmalar / çeşit çeşit hayvanla karşılaşmalar oldu, doğa ile kucak kucağa.. Ama insan olmasın çevrede başka, bu önemli, yoksa tadı olmuyor, perişanlık oluyor..

ÇAĞATAY dedi ki...

Seyahat yazılarınızı dikkatlice okumuştum, çok şeyleri not aldım o yazılarınızda.

Tavsiyeniz için teşekkürler, yanımda insan olmayacak bir yere kuracağım çadırı.