9 Ağustos 2012 Perşembe

Ağız Tadıyla Bi Eğlenemedim Ki..




Buraların denizi mi bir başka, havası mı? Yoksa ben memnuniyetsiz, huysuz ihtiyarın birisi miyim? Şöyle ağız tadıyla bir eğlenemedim ki. Anasının kucağındaki bebeler dünyayı geziyor, daha konuşmayı bile bilmeden başka bir ülke Türkiye'ye geliyor, ben hala köy yerinde ağaçların arasında pinekleyip duruyorum...

Deniz hemen önümde, özgürlüğe açılan kapı gibi duruyor, çeşitli bandıralı yatlar, gemiler,çeşit çeşit insanlar, eğlenmeyi onlar mı biliyor, yoksa biz mi eğlenceye uzağız...

Bense, demir atmış sonsuza dek köyde bekliyorum...

'Kızıcı arkadaş bu yazımı okuyunca gene kızacak biliyorum.'





Bu parça, bloğumdaki tüm değerli arkadaşlarım için...

Aslında buraya Eagle'ın HOTEL CALİFORNİA'sını yapıştırmaya çalışmıştım ama yapamadım. Şimdi de silemiyorum da, böyle idare edeceğiz ne yapalım. 

2 yorum:

Jardzy dedi ki...

eeeheh

bensem o, ki %99,9 ihtimalle benim, kızmadım.

ama sıcak ya, oturun derim. bahara bırakın :)

ya da üstü kapalı bir tekneye atlayın.

ÇAĞATAY dedi ki...

Evet %99.9

Üstü kapalı, hatta klimalı, Portofino'ya kadar uyumam.