16 Eylül 2012 Pazar

AYŞE'Yİ YOLCU ETTİM

Ayşe'yi yolcu ettik.

Pazartesi günü  Ankara Üniversitesi'nin açılacağından dolayı bu gün Pazar günü, saat 13.00'de Ankara'ya yolladık. Ankara'da Ayşe'yi karşılayacak olan amcaları, dayıları ve kuzenleri mevcut, kendisini AŞTİ'den alacaklar. 
Biraz ağlamaklı olan ve bariz bir şekilde de ağlayan Ayşe'ye; "Burada ağlama, bin otobüsüne Ankara 3-4 saat, otobüste Ankara'ya gidene kadar ağla." diyerek teselli ettikten sonra gelenek icabı otobüs garajlardan çıkana kadar el salladık.

Şimdilik bir şey demiyorum. Yolun açık olsun Ayşe...

Ben Cuma günü yola çıkarak bazı yerlere gidecektim, arabamın servisten geç çıkmasının ve Ayşe'nin Pazar günü yolcu edileceğini unutmamdan dolayı planlarımı ertelemiştim.

Bu hafta içerisinde yeni bir plan hazırlayacağım kendime.  

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eğitim için çıkılan yoldan güzel yolmu var:) Ah keşke Ayşenin yerinde ben olsaydım... Yolu acık olsun, çıktığı bu yolda çok başarılı olsun inşaallah....