1 Eylül 2012 Cumartesi

Canım Halam...

Kaç gündür aklımdan geçiriyordum Nurşen halamı aramayı. Demin kendileri aradılar, mahcubiyet ve eziklikle telefona baktım...

Bu yazda leyleği havada gördün canım halam, devamlı yollardasın. 

Gene geziyormuş, arkadaşlarıyla toplanmışlar, Adana Yumurtalık Emniyet Kuvvetleri Tatil Kampında,  Akdeniz'e Kızkalesi'ne karşı çay içiyorlarmış. 
Canım Nurşen halam, benim çayla pek aram olmasa da benim yerime de iç. Size ve değerli arkadaşlarınıza iyi eğlenceler dilerim, Köyden Çorum'a dönerken Ankara'ya yanınıza uğrayamayacağım ama en kısa zamanda geleceğim size.

Kendine iyi bak halam, sizi çok seviyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim aram çayla iyidir :) benim yerime içsin madem öyle :)


mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Halamı biliyorsunuz yenge, bir telefon edip arayamadım mahcup etti beni.

Ankara'ya gittiğinizde halamla için çayları.

Adsız dedi ki...

Evet halanızı biliyorum.Yolum düşerse uğrarım inş.

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın, çok sevinecektir.