4 Eylül 2012 Salı

İncirlerde Bitti...

İncirlerde bitti, bu sene çoluk çocuk kalabalık bir tatil olmadı. Dlr'ram gelemedi, Mhrmh'lar erkenden gitti, Marabam işleri yarım bırakıp ayrıldı.  
Yiyen kimseler olmayınca, toplamaya gelen misafirlerim olmayınca incirler bu hale geldi. Daha önceki seneler ne kadar kalabalık olurdu evin içi... İncirlerin bir tanesinin bile yere düşmesine izin verilmezdi.  
İhtiyarlıyoruz galiba, gençler büyüyüp iş, güç, okul sahibi olunca... Kimseler gelmedi bu sene...
Ne yapayım ben tek başıma, oturup ağacın altına bütün gün incir mi yiyeyim?

Ağustos böcekleri öterdi incirin dallarında, onlarda gittiler, 10 gündür seslerini duyamaz oldum... Akşamları biraz serinledi havalar, köpeğim de köye döndü zaten...

Kimseler gelmedi bu sene, incirlerde bitti...

4 yorum:

Sadece C. dedi ki...

Seneye gelirler :) İncirlerle beraber!

ÇAĞATAY dedi ki...

Bu yorum süper oldu, taze kan...

Adsız dedi ki...

Boş olsaydım seve seve sana marabalık yapardım.Yazık olmuş mahsullere.

naci

ÇAĞATAY dedi ki...

Kardeşim benim, emekli olunca daha iyilerini yaparsın sen...