14 Eylül 2012 Cuma

Yüzük...

Bu gün arabamı KLİNİK isimli özel servise bıraktım. Nedeniyse, akşama Merzifon'a oradan rahmetli babaannem (Çerkezdir kendileri) Cemile BOZKURT'un köyü Tavşandağı'na oradan Dlr'mın yanına Nevşehir'e oradan da yolların beni götüreceği yerlere gitmem için arabama bakım yaptırmak istedim. "Şunun sağına soluna bakın" demiştim, (Arabayı aldığımdan beri bakım yaptırmamıştım araba bakımlıydı zaten.) Onlarda sağı solu bırak, 4 ana yön arası karayel, keşişleme, poyraz, lodos her yerine bakmışlar ve bir ton parçanın değişmesi gerektiğini, bir çok paranın da harcanması gerektiğini söylediler, kafam da biraz iyiydi zaten, eski görevlerim, şimdiki olaylar aklıma geldiğinden;

"Gereğini yapın!, Gözaltı başlasın!" dedim. Servisçiler beni istediğim yere nokta hedef olarak Elvan abimin dükkanına bıraktılar.

Birde ne göreyim, sabah erkenden çıkarken sol elimin serçe parmağıma taktığım yüzüğüm yok, aceleyle evden çıkarken takmayı unutmuşum. Bir boşluk hissettim, bir uğursuzluk gibi bir şey hissettim. O sırada da bu resmi görülen gümüş yüzük dikkatimi çekti, "Ver Elvan abi şuna bir bakayım." dedim.        
Eve geldim yüzüğümü taktım.
Elvan abi yüzüğü çıkarttı, sol elimin soldan ikinci parmağına uydu. "Kaç para bu Elvan abi?" dedim. Etiket fiyatı 65 Tl. idi. "30 lira ver." dedi.

"Abi, Aralık ayının 5'inde, 3 aylık maaşımı aldığımda ödeyeceğim." dedim. Ve çok hoşuma giden bir yüzüğü, boş kalmış sol elimin parmaklarına takarak, Çorum sokaklarından yürüyerek evime geldim.  

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan Gökhan abi.

mercan

Jardzy dedi ki...

Geldi leblebiler de, benim elime geçmedi. Birazdan getirecekler.
Teşekkür ederiz,

kalabalık bir güruh nasiplenecek.
Çünkü paylaşmak bereket getirir.
Sağolun, Allah da sizin kesenize bereket versin.

ÇAĞATAY dedi ki...

Dostlarım sağolsun...

ÇAĞATAY dedi ki...

Yenge sağolun, bayraklı ay-yıldızlı ne varsa hepsi hoşuma gidiyor.