5 Eylül 2012 Çarşamba

Bu Kedi Uykulara Doyamadı

Dışarı çıkacaktım, dışarı çıkarken evin kapılarını pencerelerini kapatıyorum, olur a işim erken bitmez gece eve gelemem kedi içeride kalmasın diye kontrol ediyorum. Kedinin içeri girdiğini gördüm ama ara ara bulamadım. Bir de ne göreyim... 
Valizin içine girmiş uyumuş gerilerek kalkıyor. 
Mutfak dolabının kapağının altında,
Küçük odadaki yatağın altında, 
Gardrobun altında,
Benim yatağımda,
Gene benim yatağımda, 
Dlra'nın yatağında,
Dlra'nın yatağında, 
CerenJ ağacımın altında, (Buradan J. Kardeşime selam göndermeyi ihmal etmeyim.)
Buzdolabın önünde mama beklerken,
El arabasının içinde uyurken çekecektim, geldiğimi hissedince hemen uyandı...

2 yorum:

Jardzy dedi ki...

A.S. :))

Doğu Anadolu'dan selamlar!

ÇAĞATAY dedi ki...

Günaydın Kardeşim, iyi günler...