30 Ekim 2012 Salı

Haşim Ağabeyin Kamerasından...

Geçen hafta Haşim ağabeyimle Birsen yengemler Datça'da yazlıklarındaydılar. Haşim ağabeyim benim köydeki bahçemi çok merak ediyordu, daha hiç görmemişti bahçemi. 

Sağolsunlar bahçeme gidip, sağına-soluna, eksiğine-gediğine bakmışlar ve bir kaçta görüntü alıp bana yollamışlar. 

Bizler yokken bahçem ne kadar garipmiş... 
Bu da fikir annesi Ceren olan, J. arkadaşımın yolladığı CerenJ ağacım. 

Benim evim köyün dışında olduğundan Haşim abimlerin evi bulması zor olacağından, telefonla; "Abi benim bahçe komşum Şener bey var, köyün girişinde oturuyor, köye geldiğinizde kime sorarsanız sizi Şener beyin yanına götürür." demişti. 
Sağ olsun Haşim ağabeyimle yengem, köye gelmişler, köyde ilk gördüklerine; "Biz Şener beyi arıyoruz, tanıyor musunuz?." demişler. Şener beyi sordukları köylü de: "Şener benim." demiş. Böylece Şener'le benim bahçeme gelmişler. 

Fotoğrafta Şener Benim'le Haşim ağabeyim bahçemde. Haşim abimin sağındaki İncir ağacını üç sene önce kendi ellerimle dikmiştim, bu yıl "15 kilodan fazla incir topladım ufacık ağaçtan.  
Şener Benim, anahtarı tedarik edemeyince yengem bahçe kapısında kalmış:)

Şener Benim, (Adamın adı da Şener Benim kaldı) daha sonra Haşim abimleri hemen yanımdaki bahçesine götürüp gezdirmiş, epey ilgilenmiş sağ olsun.   
Şener bey, daha sonra Haşim abimleri köydeki evine götürmüş, Haşim ağabeyimin bu blogdaki fotoğraflarından tanıdığı Şener'in babası değerli Abdullah amcam'ın yanına da gitmişler. 

Haşim abim; "Ben bu amcayı tanıyorum" deyince, "Nasıl olur ilk defa gördünüz, falan." denince bloğumdaki fotoğrafları söylemiş.  
Haşim ağabeyim, Şener beyle, Şener'in evinin bahçesinde. Haşim ağabeyim, o kadar süper bir insandır ki, herkesin tanımasını isterim.

Haşim abi, sizden sonra telefon ettiler, sizi çok seviyor köylülerim, gene bekliyorlar...

2 yorum:

Ahmet Haşim dedi ki...

ben de köyünü ve insanlarını tanıdığıma çok memnun oldum.bayram olduğu için epey misafir vardı köyde,ama sağolsun Şener bey işi gücü bırakıp bizi senin evine götürdü,ayrıca bahçesinde ne çeşit ürün varsa koparıp verdi..sonra da evlerine uğradık babasıyla ve eşiyle tanışıp bayramlaştık..çok iyi insanlar.zamanımız olsaydı daha uzun kalır ve tekrar ziyaret ederdik..inşallah bir başka sefere ve sen de orada iken ziyaret ederiz..selamlar...

ÇAĞATAY dedi ki...

İnşallah Haşim ağabey.