19 Ekim 2012 Cuma

Çorum Yürüyüş Parkuru

Köyden geldiğimden geri biraz şişmanlamış spor yapmaya karar vermiştim. İbre 97'lere dayanmaya başlamıştı
Kendimi zorlamadan 2 kilo vermeyi başarmışım. Gerçi uzun zamandan beri yürüyüşe çıkmamıştım bu gün biraz yürüdüm, yürürken de bir şeyler görüntüledim. 
Yürüyüş alanı içerisindeki aletlerden bir bölümü. 
Yürüyüş alanı içerisindeki trafoyu da eski Çorum konakları şeklinde boyamışlar. Gerçi belediyemiz şehir içinde bulunan tüm trafoları bu şekilde güncellemiş.   
Alan içerisindeki oturma grupları. 
Cumartesi-Pazar olunca bütün buralar dolmakta, millet buraya piknik yapmaya gelmektedir. 
Burası benim çok hoşuma gidiyor, boş zamanlarımda gelip burada oturmak, kuş seslerini dinlemek istiyorum hep...
Amfi tiyatro da bitirilmiş, son zamanlarda inşaat halindeydi. Demek ki ben köye gittiğimde tamamlanmış. 
Yanındaki havuz da faaliyete geçirilmiş. Ne kadar güzel su sesleri geliyor.  
Hele yakınında oturunca daha da güzel...
Yürüyüş alanının içinde Park ve Bahçeler Müdürlüğü bulunmakta olup, burada da şehre dikilecek ağaçlar yetiştirilmektedir. 
Gene alan müştemilatında bulunan ufak bir hayvanat bahçesi gürünümünde içerisinde genelde kanatlı hayvanların bulunduğu kafesler. Ördeklerin bulunduğu havuzun üzerine yapılmış bu ufak köprüyü çok seviyorum.  
Tavşanların yanına geldiğimde hemen yanıma koştular. 
Bunlar da sülünmüş. 
Bu da diğer bir renk sülün. 
Bu da bana kızan sülün. 
Havuzda bulunan ördeklerden biri. 
Bu ördekler Pekin ördeği, Kenan EVREN Cumhurbaşkanlığı sırasında Çin gezisinde kendisine hediye edilen ördekler. EVREN'de ördekleri üretme çiftliğine vermişti, şimdi o ördeklerin sayısı belki de Çin'dekinden fazlalar.  
Bu görseli C. için çektim. Unutmadıysam böyle yapraklı bir yerde fotoğrafı vardı C.'nin, üzerindeki elbise ile muhteşem bir uyum sağlamıştı yapraklar.

Bilindiği üzre, kendime ait olan fotoğrafların sağ alt köşesine "KAVAKTAN TABUT" yazıyorum; genel rengi sarı ve turkuaz kullanıyorum, dramatik yazılı fotoğrafları siyahla yazıyorum, günün önemine binaen. Bu sefer kurallarımı çiğneyerek C. için koyu pembe bir renk kullandım, yapraklara uygun olması için:) 
Bu görsel J. Arkadaşıma.
Bu da J. Akadaşıma...
Bunu Mrcn yengem için görüntüledim. 
Bu görsel de Zhl Ablama...
F.D. Hanım için...
Kayın biraderim Ahmet'e... 
                                                 Çizgi filimleri çok seven Marabam Şrf'ye...

9 yorum:

Jardzy dedi ki...

teşekkür ederim.

ne güzel bir yermiş.

Adsız dedi ki...

Çorum belediyesi güzel işler çıkarıyor belli ki.Fotoğraf için çok teşekkürler. Gökhan abi fırsat bulduğun bir ara Çorum müzesini de gezer ve bizimle paylaşırmısın. Biz orayı çok sevmiştim. Eminim sende seveceksindir.

mercan

Jardzy dedi ki...

tartan pistlerin hastasıyım

ÇAĞATAY dedi ki...

Tamam yenge, en kısa zamanda Çorum Müzesi'ni görüntüleyip burada paylaşacağım.

ÇAĞATAY dedi ki...

J.Arkadaşım;

Fotoğraflardan da görüldüğü gibi yürüyüş yolunu ikiye ayırmışlar. Önceden de böyleydi ama sizin sevdiğiniz gibi tartan pist yoktu, onun yerinde kırmızı topraklı yol vardı.

1.170 metrelik yürüyüş yolunu tartan pist yapmışlar. Ben de bu gün ilk defa yürüdüm üzerinde gerçekten çok güzel oluyor...

fermina daza dedi ki...

teşekkür ederim! annemden geçti bu huy, gider bakar hep hayratlara, kim yaptırmış okur duruyorsa isimleri, "iyi insanlarmış" der :) ben de öyle düşünüyorum. bu da pek güzelmiş, ruhları şad olsun.

sülünleri de beğendim. diğer bi renk sülün dediğiniz tavuskuşuna benziyor :) hatta bi daha baktım, size kızan sülün de dişi tavuskuşu galiba. çok kovalandım zamanında, ödüm patlar kendilerinden :)

ÇAĞATAY dedi ki...

Evet, evet Tavus kuşu. Ben bazen yazarken böyle yanlışlıklar yapıyorum:)

Sadece C. dedi ki...

Kırmızı sarmaşıklar :) Bayılırım.. Çocukluğumda Bursa'mızda çok olurdu sonbaharla kıpkırmızı olan bu sarmaşıklardan.. onun için heralde nerde görsem seviniyorum, teşekkürler Gökhan abi!

ÇAĞATAY dedi ki...

Sevdiğinizi bildiğim için görüntüledim.