27 Ekim 2012 Cumartesi

CerenJ Günlüğü 3

CerenJ ağacımın görüntüleri geldi. 

Haşim ağabeyim şu sıralar Datça'da yazlığında bulunduğundan, bu gün benim bahçeme gidip ağacımın fotoğraflarını çekerek bana e-maille yolladı.  

Bu üstteki görüntüyü ben 14 Ağustos 2012'de çekmiştim.  
Bu görüntü de ağacımın 2 ay sonraki hali. Yani bu günkü hali. 

Ben, en son ağacımın boyunu ölçtüğümde 95 cm. idi. Aradaki farka bakar mısınız? Benim görüntüm de ağacım daha balkon korkuluklarına gelememişti bile. Nasıl da hızlı büyüyor.   
Haşim ağabeyimin fotoğraflarıyla kıyaslarsak en az 15 cm. daha büyümüş ağacım. Yapraklarının rengine bakar mısınız? Ne kadar da canlı, muhteşem ve asil duruyor.

Bilindiği gibi ağacımı J. Arkadaşım yollamış, 26 Temmuz 2012 günü elime geçer geçmez dikmiştim. Tutar mı, tutmaz mı? diyerek ne kadar paniklemiştim. Gözüm gibi bakmıştım. Köyden geldiğimden beri bahçe komşum Şener bey bakıyordu ağacıma, sağ olsun Şener bey gerçekten belirli aralıklarla sulamış ağacımı, farkındaysanız diğer ağaçların çoğu yapraklarını döktüğü halde CerenJ daha da yapraklanmış, daha da büyümüş.

Ağacımı dikeli bu gün tam 95 gün oluyor, daha nice bol yeşil yapraklı ve çiçekli günlere CerenJ...

Teşekkürler J. Arkadaşım........

6 yorum:

Jardzy dedi ki...

Oooooo!!!

Ceren'in seçimi başarılı olmuş. Ne güzel!

Ben teşekkür ederim. Bakana da, fotoğrafını çekip gönderene de teşekkürler.

ÇAĞATAY dedi ki...

Gerçekten de Ceren'in seçimi isabetli oldu.

Bizim bu civarlarda böyle bir ağaç görmemiştim, yetişeceğine de emin değildim.

Sağ olsun Abidin bey, o kadar muntazam ambalaj yapmıştı ki. Ağacın bir tane kökü bile dışarıda değildi geldiğinde, toprakla sıvanmıştı her tarafını, ne de olsa profesyonel olduğu belli oluyordu.

Diken şahsı da gördünüz 86 yaşındaki çiftçi, ömrünü topraklara adamış Abdullah amcamdı...

fermina daza dedi ki...

datça'nın güzel havası iyi gelmiş demek ki! bi dahaki gidişinizde bi nazar boncuğu takıverin dalına:)

Sadece C. dedi ki...

Kollektif başarı bu; fikir benden, lojistik J.den, bakım çağatay abiden.. Umarım güzelce büyür ve serpilir, yerini sevmiş o :)

ÇAĞATAY dedi ki...

F.D. Hanım; bu aklıma gelmemişti. İlk fırsatta bir nazar boncuğu takacağım, hatta şimdi bir telefonla hallederim:)

ÇAĞATAY dedi ki...

C.;

Ağaç yerini sevdi. Bundan sonraki fotoğrafları çiçekli olacak...