30 Haziran 2012 Cumartesi

Naci Bey, Kardeşim, Özlemiştik Sizi...

Naci bey, kardeşim. Gelmenize, aramızda bulunmanıza çok sevindik. 
Yenge, sizleri görmeyeli 10 sene olmuştu.  
10 senelik hasreti giderdik 2-3 günde. 
Sizlerle fazla ilgilenemedik, zamanınız da kısıtlıydı zaten. 
Sizler değişmeseniz de Mustafa'nın, o ufacık Mustafa'nın ne kadar büyüdüğünü görmek hayal gibi bir şey oldu. 

Sanat, tarih ve derslerinden başka hiç bir şeyi düşünmeyen Mustafa. Hititlerin savaş arabalarına da binmiş oldun bu sayede. 
En çok İngilizceyi öğrenmen sevindirdi bizleri. 
Naci bey, sen de şansını fazla zorlama. Bırak artık silahları, benim gibi ağaçlarla, otlarla, bitkilerle uğraş...
Çatak Tabiat Parkı'nı beğenmediğini biliyorum. Biraz daha zamanımız olsaydı balık tutacağın o kadar çok yerler vardı ki, oralara gidecektik daha. 
Şansımıza da havalar yağışlı geçti, istediğimiz gibi gezemedik. 
O gün ben de çok üşüdüm. Allah'dan yakacak odunumuz boldu.
Her şeyin bir sonu olduğu gibi gelişinde bir gidişi vardı. En zoru da buydu zaten. 

Mercan Yenge; buradan sonrasını yaz buraya. Alaca Höyük, Şapinova, Hititlerin kalbi Hattuşa nasıldı? Eğlenebildiniz mi? 
Yolunuz her zaman açık olsun; Naci, Mercan, Mustafa...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gökan abi bizde sizleri çok özlemiştik.Kısada olsa sizleri görmek çok güzeldi. Buradan Mihrimah'a ve Aydın'a tekrar mutlulular diliyorum.Şimdiye kadar gördüğüm en sıcak ve güzel düğündü :)
Alaca Höyük, Şapinova, Hattuşa gerçekten çok güzeldi.En kısa zamanda görmenizi isterim.Selamlar...

mercan