30 Haziran 2012 Cumartesi

Günebakanlar...

Bu fotoğrafları dün saat 09:30 sularında Çorum-Alaca yolu üzerindeki bir günebakan tarlasında çektim. Havanın parçalı bulutlu olmasından dolayı günebakanlar kafalarını tam olarak güneşe çevirememişlerdi.

Bu konuyu Makro Ustam J.'ye ithaf ediyorum.   
Günebakan tarlasının içerisine girmem pek o kadar kolay olmadı. Dün, gündüz ve geceden yağan yağmur, tarlayı ayakkabılarımı bile ayağımdan çıkartacak kadar güçlü bir çamurla kaplamıştı. 

J. Arkadaşımın gibi çeşit çeşit çizmelerim olmadığı için ayakkabılarımla daldım tarlaya. Neyse ki günebakanlar daha boyumu geçmiyordu da tarlanın içerisinde kaybolmadım.     
İşte buradaki üç fotoğrafı Senjamin'i Ustamdan öğrendiğim şekilde ayarlayarak görüntüledim. Bu sırada da günebakanın üzerine bal arısı konmuştu.  
Bu kadar büyük bir görüntüyü makroyla almak olur mu acaba? Yoksa Ustamın yaptığı gibi küçük görüntüler mi yakalamalıyım? Onu Ustama bir danışmam lazım. 
Güneş, günebakanların çiçek yapraklarına vurunca o sarı yapraklarda beyaz bir gölge bırakması şaşırttı beni.

2 yorum:

Jardzy dedi ki...

Off muhteşem olmuş. Hepsi çok güzel çıkmış, ellerinize sağlık.

İmrendim valla. Özellikle de sondan ikinci harika.

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağ olunuz Ustam; sayenizde bir şeyler yapıyoruz.