20 Haziran 2012 Çarşamba

Çiçekler...

"Bu konuyu Değerli J. Arkadaşıma ithaf ediyorum."

Bilgi saklamayan, bilgiyi paylaşan, yardımcı olan J. arkadaşımın çektiği güzel bir fotoğrafına yapmış olduğum yorumda bana gerekli bilgileri verdiği için teşekkür ederim. 

Senjamin'i Dlr'm bana Amerika Seattle'ı gittiğinde hediye olarak getirmişti. Arkadaşlarıyla beraber almışlar ne hikmetse benimki  Türkçe olarak ayarlanmıştı. Yani Senjamin'i kullanmak o kadar basitti ki ama ben anlamıyordum. 'Makro' gibi özellikleri varmış. İnanın Makro deyimini J. Arkadaşımdan öğrendim. 

Makinemde 'Çiçek' remini görürdüm de bunun Makro anlamına geleceğini kat'i yetle bilmezdim, sağ olsun bu gün J. arkadaşım açıkladı.

Günümün ilk işi 'Makro'yu denemekti. Çiçek resmi çekmem lazımdı. İlk önce aylardan beri yıkatmadığım arabamı yıkatmaya götürüp işe başladım. (Aylardan beri dediğim içini yıkatmıyor, kendi imkanlarımla temizliyordum, dışını ise 2 günde bir mutlaka yıkatıyorum.) 

Canımın yandığı şu günde en güzel çiçekleri Çorum Şehitli'nde bulabileceğimi düşünerek şehitliğe geldim. Mezarların üzerindeki çiçekleri makinemin makro ayarıyla çektim. Ayrıca, şehitlerimizin kutsal mezarlarını da çekerek ayrı bir konu halinde yayınlayacağım.   
Şehitliğe girdiğimde sanki kendimi Cennette hissettim. İrem'de...
J. Arkadaşım, bu makro işi ile beni anlamı tarifsiz bir güzelliğin içine yönlendirdin. Hüzün, göz yaşı, Vatan, toprak, Memleket...
Şehitlerimizin suladığı kanlarla büyüyen güzellikleri gördüm...
Kehkeşan'ı diğer galaksilerden ayıran özelliği tomurcukları, sayende resmedebildim J. Arkadaşım...
Sizin çiçek gibi güzel olmasa da...
Kan kırmızısı olmasa da sayende Şehitlerimizin yanında olabildim....

2 yorum:

Jardzy dedi ki...

Teşekkürler :)

Silinen yorumumda aynı zamanda iyi çekimler yaptığınızı da yazmıştım.

Ellerinize sağlık.

ÇAĞATAY dedi ki...

Est. Teşekkürler bizden.

Arkadan güneş gelsede yüzün aydınlık çekilme şeklini de anlatırsanız çok makbule geçecek.