7 Şubat 2011 Pazartesi

"Sonbaharda Sarhoş Bir Kasaba"

Kitabın adı: 'Sonbaharda Sarhoş Bir Kasaba'; son aylarda okuduğum en güzel kitap diyebilirim. Ferhat ULUDERE, tam benim sevdiğim bir şekilde yazmış romanı, Halit Refik KARAY kitaplarını aratmayacak bir akıcılıkla yazmış. Kitabı okurken sanki kendimi romanın bir parçası olarak hissettim, kimi zaman denizin dalgalarıyla üşüdüm, kimi zaman köpek havlamalarıyla irkildim. Kitabın sayfalarının arasında, derinden gelen anason kokusunu hissettim...

On numara bir kitap diyebilirim. Teşekkürler Ferhat kardeş dertlerden uzak iki gün geçirdim sayende.

Küçük kasabalara hasta olduğum için midir bilemiyorum, denizi sevdiğim için midir, severek okudum.

Kitabı 5-10 dakika bırakıp sağa sola bakmak, gözlerimi dinlendirmek istedimse de bırakamadım. Kimi yerler o kadar heyecan verici ki, uyuya kalmasaydım 1 günde de okuyup bitirebilirdim.

Burada kitabın arka kapağında kitap içeriği hakkında bir şeyler yazmakta, şimdi beni yormayın, kendiniz göz gezdirin. Resmin üzerine tıkladığınızda okuyabileceğiniz büyüklüğe gelmektedir.

Kitabın yazarı Ferhat ULUDERE, 1977 doğumlu gençten bir arkadaşmış, kendisini tebrik ederim. Sırada yazarımızın diğer kitapları var. Köye giderken alırım inşallah, hepsini okurum.

Hiç yorum yok: