14 Şubat 2011 Pazartesi

Köydeki İnternetsizliğe Çare Bulundu...

En nihayet yıllardan beri internetsiz kaldığım köydeki evime internet çaresi bulundu. Yalnızlıktan kuşlarla, böceklerle muhabbet ettiğim yıllar geride kaldı. Bu Mart ayının 10'unda köye gittiğim zaman dünyadan kopuk olmayacağım.

Dün MHRMH'a söylediğimde; "Tamam baba, al götür..." demesi beni büyük bir dertten kurtarmış oldu. "Ne olacak ki, okullar kapanana kadar evdeki bilgisayarı kullanırım, DLR gelincede bir sorun olmaz herkes kendi bilgisayarına takılır" diyen MHRMH beni çok sevindirdi. Köyde bu tip bilgisayar kullanan bir çocuğu aradığımda Türkselin Wınn'ı köyde çekiyormuş. Derhal bir wın almam lazım.
Geçen sene kardeşi DLR'nın Amerikadan ablasına hediye getirdiği bilgisayarı artık ben köyde kullanacağım.
Dizüstümüdür lap-topmudur nedir bu yeni yetme bilgisayarları kullanmayı pek beceremediğimden şimdiden alıştırmalara-araştırmalara başladım. İlk etapta kendi "KAVAKTAN TABUT" bloğuma girdim.
Olmuyor, maussuz yapamayacağım ben bunu...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

BRAVO MHRİMAH EVLAT.TAMDA ONUN OLGUNLUGUNA YARASIR BİR TAVIR,DÜSÜNCE SERGİLEMİS.YARADAN HEPİNİZİ GÖZETSİN*