3 Şubat 2011 Perşembe

Islatalım!

7 Ekim 2010 tarihinde müracaat ettiğim A2, yani motorsiklet kullanma belgemi en sonunda aldım. 2 ay 27 gün süren bir zaman zarfında benim için fuzuli, hem de çok fuzuli olan sertifikayı sahiplenmiş bulunuyorum. Ne işime yarayacaksa!

Hani boş boş oturmayım, bir şeyler yapayım, bir şeyler başarayım, ihtiyarladığımı belli etmeyeyim, (daha doğrusu ihtiyarlamayı sindiremediğim için) bir şeyler üreteyim, tüketici moduna geçmeyeyim gibisinden düşüncelerle fuzuli işlere girdim. Yav arkadaş, bu yaştan sonra ne polis ne jandarma beni çeviripte; "Amca, ehliyet ruruhsat" demezdi bana. Benimle neden uğraşsın ki? Herkesin derdi başından aşmış zaten.

Madem motor sürücü belgesini aldım, bunu ıslamadan olmaz dedim, adettendir diyerek, kardeşim Uğur'un yanına gittim. O da geçenlerde PERA biralarının Çorum başbayiliğini almış. Katkım olsun hesabı 4 tane şeftali aromalısından bira aldım. Alkol oranı beher şişede %4, ben bunu ilaç diyerekten kulağıma dökerim demiştim ki, ikinci şişede kafam, gözüm dönmeye başladı. Neden acaba derken Eylül ayından bu yana içki kullanmadığımdan olsa, diyerekten geçiştirdim. Az değil yani, 4 aydır içmiyordum. Gerçi bu içmekten sayılmaz. Hacı, hoca arkadaşlarım var onlar bile benden çok içiyorlar. Hani derler ya, düğünde, müğünde içiyorum diye. Ben de onlar gibi öyle bir şey yaptım.
Daha sırada "Ağır Vasıta" sürücü belgesi var, çok çalışmalıyım, çoooookkk...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

BRAVO DEMELİ.KUTLARIM.
*AGI VASITA HA!
EYVAH!GİDİYORSUN GALİBA..
EVET!ALMNYADADA ÖYLE YAPIYORLAR..ULUSLARARASI TASIMACILIK İCİN ALIYORLAR UZUN MESAFE ARACLARI İCİN EHLİYET.
HAYIRLISI.
*COK MEMNUN OLDUM.
-ALLAH KAZADAN BELADAN KORUSUN
vee o kitaplar!!allah rahmet eylesin dayı ha!demekki sen dayına benziyorsun.?yazı,roman YAZMAN VEDE BİLGİ DAGARCIGIN,İNSANI SASIRTIYOR!CÜNKÜ GERCEK VE DERİN BİLGİYE SAHİPSİN!BUGÜN ÜSKÜPLE ALAKALIDA YAZMISSIN BANA!İLGİ ALANLARIN MUHTESEM!ALLAH SENİ VE AİLENİ UZUUN YILLAR SEVGİ,HUZURLA,VEDE HAVADAAN PARALAR YAGARAK YASATSIN GKHAN EVLATCIM:)
İCMENE ÜZÜLDÜM..AMA NEYSEKİ AZ DEGİLMİ?--BEN KANADADA MOSS BİRASI İCMİSTİM..KOCAMAAN MALİKANE GİBİ BİR EVİ BİZE BIRAKMISTI WERNERİN ARKADASLARI 1O GÜNLÜGÜNE.KENDİLERİ DİGER CİFTLİGİNE GECMİSLERDİ..BU KARI KOCA VERGİ KACIRARAK..TÜM MAL VARLIKLARINI!ORAYA TASIMISLAR!!HERKES İSİNİ BİLİYOR!DA BEN NE KADAR BİLMEYEN ADM VARSA ONLARI BULUP!EVLENMEİSİM!PES!DEMELİ:(NEYSE;ORADA NOVA SCOTIADA..ORMANIN İCİNDEYDİ EV..ÖNÜNDEDE BİR GÖL..VE ETRAFTA KİLOMETRELER ARALIGNDA TEK*EVLAR...AGACLAR..KISDI..KAR..BOL MİKTARDA*SİNCAPLAR..ONLARA FISTIK YEDİRDİM..KİMSECİKLER YOK!GECELİK/SABAHLIKLA KARLARIN ÜSTÜNDE RESİMLER CEKTİK BANA..O SIRADA -3 DERECEYDİ ORASI..ALMANYA;( İSE -16 İMİS..DUVARDAKİ ALETDEN GÖREBİLİYORDUK!GERCEKTEN GÜZELDİ..AMA AYI GELİR DİYE COOK KORKMUSTUM;( MEGRSE KIS UYKUSUNDAYMIS!HAY ALLAH!NE BİLEYİM..--EVET;O BİRA..BOGAZDAN GECERKEN*YAG GİBİ..HİİC ACIMTRAKLIK HİSSETMEDEN GECİVERİYORDU..AA!BİRDE BAKTIM..UYUMUSUM..SAATLERCE!ANLAMADIM NASIL OLDUGUNU..KANADADAN O BİRAYI İTHAL EDİYORLARMI?BİLEMİYORUM..BENDE İCMEM..AMA ORADA O FISTIK İLE BİRANIN KEKREMSİLİGİ OLMADAN İCİLİSİ..HUZURU..ÖZLEDİM SİMDİ..HUZR!HAYATDA EN AZ* BULUNAN SEYMİS;(-ALLAH BETERİNDEN KORUSUN..HUZURU BULUNCA!KIYMETİNİ BİLMELİ!