10 Ekim 2011 Pazartesi

Güle Güle Git Haşim Ağabey...

Bir hışımla geldin, bir hışımla gittin Haşim abi...

Şansına da bu gün havada yağışlıydı, ama Ankara'ya yetişmen lazımdı.

Artık hangi tarihte, hangi yer ve mekânda buluşacağımız meçhul...

Çorum'un çıkışında bekledim sizi, yolcu etmek için. Ben öyle kapının önünden "Hadi güle güle, inşallah görüşürüz." gibi şeyleri sevmediğimden bekledim sizi Haşim ağabey...
O kadar ısrar ettiniz; "Gelmeyin, gerek yok." diye ama olmuyor işte yüzüstü bırakmak olmuyor.
Güle güle Git Haşim Ağabey; yolun açık olsun...

1 yorum:

Ahmet Haşim dedi ki...

evet; hızlı geçen bir ziyaret oldu ama bu bile bizi çok mutlu etti,hem sizleri gördük ve hasret giderdik,hem de memleketimizi bir kez daha havasıyla toprağıyla insanıyla ve mezarlıklarında yatan büyüklerimizle birlikte tekrar hissettik..acı tatlı birçok hatıramızı yadettik..sana da özellikle bizi yalnız bırakmadığın ve uğurladığın için çok teşekkür ediyorum..eşin ve çocuklarınla mutlu günler diliyorum..memleketten habersiz bırakma bizi...sevgiler...