2 Haziran 2011 Perşembe

En Sonunda Arabayı Aldım

En sonunda arabasızlıktan kurtuldum. O neydi yaa, bir yere gidilecek yürü, bir yere gidilecek koş, bir yere gidilecek dolmuş bekle, taksi tut. Adetim de değildir, kimseden ödünç araba almam, babamdan dahi istemem. "Bunlar iş değil Gökhan koçum, bu böyle olmaz!" dedim kendi kendime.

İyi de, bir türlü parayı denkleştiremiyordum ki MHRMH yetişti imdadıma. Gitmiş biraz kredi çekmiş.
Bendekilerle birlikte para denkleşti. Tam tamına 12.500 TL.
Burada ise, arabayı üzerine aldığım ŞRF, arabasının kapılarını kapatırken. Şimdilik onun görevi arabanın kapısını kapatmak. Kursu bitirip ehliyeti alınca o da sürücü olacak.
Değerli kardeşim Seceattin ÇİL'e 2 gün önce söylemiştim. "Bana ucuz yollu bir araba bul." diye. Sağ olsun Seco kardeşim arabayı aynı gün bulmuş. Ertesi günde gittik aldık.
Arabayı, Çorum'daki Renault bayisinde bulmuş. Arabanın ilk sahibi sıfır araba alınca bunu takas yapmış. Bayidekiler de sağ olsunlar fiyatında bin lira daha indirerek bizi araba sahibi yaptılar.
Arabanın özelliklerine gelince (Resimde de görüldüğü gibi öyle özellikli mözellikli bir araba değil, hatta kliması bile yok) 1.5oo motor, mazotla çalışıyor, 2003 model. Bütün özellik bu.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun:) tam bir aile arabası almışsınız.kullandıkça bunu daha iyi anlayacalsınız.çok rahat ve ferah bir arabadır......Allahım kazadan beladan korusun.iyi günlerde kullanın:)

Ahmet Haşim dedi ki...

Hayırlı olsun.. kazasız,mutlu günlerde kullanın..bununla gezdiğiniz yerlerden ve olaylardan güzel yazılarını bekliyoruz..selamlar