6 Kasım 2010 Cumartesi

Yazlık Evler (1)


Bu kareyi alırken sağ alttaki köpeği hiç farketmedim. Resimleri bloğa yapıştırdıktan sonra incelerken gördüm köpeği. Bildiğim kadarıyla orada köpek olmaması lazımdı, fadıl takipde ama hiç bir şeyden haberimiz yok. Reflekleri kaybediyorum galiba...





Bu gün hava gerçekten çok güzeldi, pastırma yazı dedikleri olsa gerek. Bu güzel havayı değerlendirmek, spor yapmak amacıyla aldım makinemi düştüm yollara. 10 kilometreden fazla yol katettim. Binevler denilen yere yürüdüm. Barajada gidecektim ama gözüm almadı.
Bu sırada çevreyolunun sol tarafında kalan eskiden bağlık olan yerlere gittim. O zamanlar, yani küçüklüğümde bizimde bağımız vardı oralarda.
Uzun zamandır gitmediğim yerleri gördüm, çok değişmiş her bir metre kare toprak...

Uzun lafın kısası, fotoğraflarda görülmektedir.

Hiç yorum yok: