12 Kasım 2010 Cuma

Böyle Valiler de Varmış...

Bu yazıyı yazmak istemiyordum ama biraz da bozulduğum için yazmak istedim. Yani o kadar da çok bozulmadım ama bir eziklik hissettiğim için yazmaya karar verdim.

Konuya şöyle başlamak istiyorum;

20 yıllık memuriyet hayatımda 8 valiyle çalışmışım. Gerçi daha çoğuyla çalıştımda, 5-10 ay çalıştıklarımı yazmıyorum. Bu valiler sırasıyla şunlar: 1) Nevzat AYAZ, 2) B.Cahit BAYAR, 3) Hayri KOZAKÇIOĞLU, 4) Ayhan ÇEVİK, 5) Mustafa MALAY, 6) Özdemir HANOĞLU, 7) Aydın ARSLAN, 8) Enis YETER.

Bu gün eşim öğleden sonra valileriyle bayramlaştıklarını, kendilerine bayramlık birer paket ile günün önemine binaen bir de kart verdiğini söyledi.

Şaşırdım; 20 yıllık memuriyet hayatımda başıma hiç böyle bir olay gelmemişti.

Bizler de valilerin emrinde çalışmıştık, bizim valilerimiz bayramlarda, seyranlarda birer bayram kutlama yazısı yazar birimlere gönderirdi. İyi hoş da biz o kutlama yazısını okumaz, daha doğrusu geldiğinden bile haberimiz olmazdı. Zaten geldiği gibi de ait olduğu klasöre konur, tozlu raflara kaldırılırdı. Anlayacağınız gereksiz bir yazışma.

İşte bu günki olay bana çok değişik geldi, "Böyle valiler de var mıymış?" demeden edemedim. Tebrikler Vali Bey, personelinizi düşündüğünüz için.
Tebrikler Vali Bey, personelinizin ailelerini de düşündüğünüz için.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

*O VAKİTLER HERSEY SADE***İDİ..HERSEY KAYITSIZ SARTSIZ VATAN İCİNDİ...
COOK ESKİLERDEN BAHSEDİYORUZ DEGİLMİ?
*DEDEMDE POLİS OLDUGUNDAN..AİLEMİZDEDE HİCBİRSEY YOKTUR ELLERİMİZİ DOLDURACAK..OLMAMASIDA EVLADIR EVLAT!!!!!!!!
*CÜNKÜ;OLDUGU ANDA..GERİ İSTEMESİDE AGIR OLUR!
BENCE!
*BİZCE.
-NE VERSİNLER..NE İSTESİNLER..HERKES VAZİFESİNİ BİLİR.
*ULU ÖNDERİMİZİ YAGCILARI AZARLARMIS!
*FACE BOOKDA,YILMAZ KARAHAN SİTESİNDE ULU ÖNERİMİZİN HOSLANDIKLARI VE HSOALNMADIKLARINI SIRALAMAIS;GİRERSEN OKU BAK!ORDADA YAZIYOR.
*HERKESİN GÖZÜ TOK*
-KİMSEDEN BİRSEY BEKLEMEDEN BÜYÜDÜK!
BİLİRSİN BUNU!
*YAPARKENDE GÖNÜLDEN VERDİK!
*BUNUDA BİLMEN GEREKİR!
*BİZ TÜRK/MÜSLÜMAN/ESSİZ MİLLETİZ.
NE VERSİNLER:(
NE İSTESİNLER;(
---iste böyle böyle ALISTIRDILAR..ALMAYA:(
**VE KENDİLERNİ BÖYLE BÖYLE SECTİRDİLER!