5 Kasım 2010 Cuma

A-2



A-2 nedir? derseniz; motorsiklet ehliyeti diye yanıt alırsınız.


Bilindiği üzere köydeki evim ilçeye ve köye uzak olduğu için zırt-pırt köye ilçeye inilmesi gerekiyor. Sigara bitti köye, bira bitti köye, ekmek lazım köye... Yaz günleri sıcak olduğu için yürüyerek gidilmiyor, illa ki bir vasıta ile gidilmesi lazım. İkide birde arabaya binilmez ki.


Düşündüm taşındım bir motor alayım dedim. Scooter cinsi motorlar çok hoşuma gidiyor. Çin malları da var bunların fiatlarıda çok ehven. Mart ayında durumum biraz düzelecek, çekerim bankadan 3-5 kredi alırım bunlardan bir tane diye düşündüm.


Sonra kendi kendime dedim ki; "Arkadaş şimdi buna ehliyetde lazım olur, git birde ehliyet al" Gerçi kimse bana ehliyet sormaz. Ama ne olur ne olmaz, bulunduğum köy jandarma bölgesi durup dururken onla bunla papaz olmayım alıyım bir ehliyet dedim. Neyse; Şrf gereğini yaptı ucuz yollu bir ehliyet sahibi edecek beni.


Her şey iyi güzel de, makbuzu sürücü kursuna yatırırken görevli çocuk bana: "Amca Aralık ayında bu makbuzla gel imtihan yerini ve gününü bildireceğiz..." demez mi. Bir moralim bozuldu anlatamam. Neye mi bozuldu? AMCA demesine.


5o'sinden sonra motora binersen böyle derler...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çoktandır Naciyede amca diyorlar:) oda tıpkı senin gibi çok bozuluyor bu lafa:D