9 Kasım 2010 Salı

Kellegöz Camii

Çorum Milönü Caddesi Kale Sokağında bulunan bu caminin ne zaman yapıldığı bilinmemektedir.
1660 tarihinde ibadete açılmış.
Onarım tarihi olarak 1908 (H.1326) tarihi okunmaktadır.
Kale Mahallesi Müftülük Sokak No:18’de bulunmaktadır
150 metrekare kullanım alanı ile, 240 cemaate hizmet vermektedir. Kargır binadır.

Ahşap minaresi, mahfeli, ahşap minberi ve kürsüsü, alçı mihrabı, şadırvan ve tuvaleti vardır. (Mahfelini, kürsüsünü, mimberini ve alçı mihrabını ben görmedim ama bu alt yazıları aldığım sitede öyle yazmaktadır)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel camii..ruhum orada ibadet etmek istedi bir an.
TEMİZDİR DEGİLMİ?ESKİDEN NE COK GİDERDİM COCUKKEN.AMA SOKAKLAR..İNSANLAR..RUHLAR TERTEMİZDİ..BU PİSLİK,ARABALAR,PARA AC GÖZLÜLÜGÜ..RANTCILIK..YOKDU;(
--SANA BİRİNİ SÖYLEMİSTİM!FEYS BUKDA GİR BAK DİYE..CORUMLUMUYDU?DİYE SORUCAKTIM!
AMA SENDEN SES YOK!=:(
--SANA buharadan mailler gönderdim.
BAZISI GÜLDÜRDÜ BENİ::)) CÜNKÜ İNSANLAR ARTIK GERYAT FİGAN BURALARA YAZIYORLAR..KÜFÜRLERİNİ,ÖVGÜLERİNİ..AVAZLARI CIKTIGI KADAR..
*YORSADA BU BENİ..NE YAPAYIM..BU İS BÖYLE!
**SEN GALİBA?NEVSEHİRDE/FİLM CEKİMİNDESİN?!ÖYLEMİ AVLATCIMM..AKLIMA DİLARA GELDİ..KESKE O DA KATILSA DİYE..EVA MENDEZ DE KİMMİS?BİZİM KIZ DAHA HOS.TUR DİYE..TÜRK KIZIDIR O!MÜSLÜMANDIR..DEDİM..AMA YARADAN DUYMUSMUDUR?BİLEMİYORUM?
HEPİNİZ İYİMSİNİZ?
TELEFONUN KAPALIYDI!
HOSKALINIZ.SAGLIKLI KALINIZ.