12 Kasım 2010 Cuma

Hepsinin Yeri Ayrı

KARABİBİK; onun yeri bir başka. Bize en yakın davranan kedimiz. Daima bizimle olmak ister, onun için yeri salondaki koltuğun üzerindeki yeşil battaniyedir.
AKBEY; cinsi (cinsinin ne olduğunu bilmiyorum zaten, büyük ihtimalle sokak kedisi, annenin ikinci yavrusu) itibarıyla biraz hırçın, sevilmeye falan pek gelmiyor. Onun yeri de kuşkusuz buzdalabının üzeri. Dışardan gelir gelmez, yemeğini yer yemez hemen buzdolabının üzerine çıkar, temizliğini orada yapar ve orada uyur.

Anne kedim; o aslanlarla, pumalarla, çitalarla amcakızı olduğu için onlar gibi hareket eder, onlar gibi hisseder kendini. Onlar gibi ağaçların üzerinde uyuyorum zanneder. Anne kedimin değişmez yeri kombinin üzeridir. Oradaki rahatlığı hiç bir yerde bulamaz. Bazen masanın üzerine düştüğü de olur :)

2 yorum:

Basak dedi ki...

çok ilginç. sanırım evde kesi sayısı arttıkça kediler daha yüksek yerleri dinlenme yeri olarak seçiyor. bizim bi rkedimiz var, daha hiç dolabın vs. tepesinde uyuduğunu görmedik. Oysa kayınvalidemin de sizinki gibi 3 kedisi var (eskiden 5ti) hepsi yğkseklerde yer seçiyorlar kendilerine:)) neden acaba? diğerlerini güvenli şekilde gözlemek ya da lider benim mesajını vermek içinmi?

Adsız dedi ki...

*DÜN BİR ARKADASDAYDIK..RESADİYE KÖYÜNDE 5 DÖNÜMLÜK YER BIRAKIP GİTMİS KOCASI..ERKENDEN..KADINCAGIZDA KÖPEKLERLE,TOPRAKLA..UGRASIYOR..BURADADA BİR BUTİK ACTI..SEHİR HAYATI VE BİZLERDEN UZAKLASMAMAK İCİN..SABAH GELİP AKSAM GİDİYOR..
FARELERDEN BAHSETTİ..KIRSAL ALANDA YASIYOR YA!BİRSEY ÖGRENDİM;FARENİN GELMEDİGİ TEK*KOKU KEDİNİN CİS KOKUSUYMUS!
TUHAF!
NE VAR BU KEDİNİN İDRARINDA ONU İTECEK KADAR!!BİRDE DERLER YA!KEDİLER EVDE SAHİBİNİN ÖLÜSÜNÜ BULSA YERMİS:(
--İİİİ BANA HEP İTİCİ GELİR O SEBEPTEN..
ZATEN TÜYLÜ SEYLER KARACİGERDE KİST OLUSTURURMUS..NE KADAR İGNEDE YAPILSA DÖKÜLMESİN TÜYÜ DİYE..--ENİSTEM İCKİLİYKEN BİR GECE BAHCESİNDE,KÖPEGİYLE/RUS KÖPEK:( UYUMUS..O KİST KARACİGERİNDE BÜYÜDÜ..SON YILLARINDA HEP TÜPLERLE YASAMISTI..ALLAH RAHMET EYLESİN..
KEDİLERLE ALAKALI HİC GÜZEL BİR ANI VARMIDIR ACEP?FARELERİ YAKALAR DERLER YA!DEMEKKİ..VARMIS BİR HİKMETİ:(
**BU İSİN HAYVAN SEVMEKLE HİCBİR ALAKASI YOK!EVLAT.KÖPEK NASILDA SADIKTIR!
*BİZİM YAZLIKDA ÖLEN KOLİ*MİZİN ZEKASINI..TERBİYESİNİ HİİC UNUTMUYORUM ESELA!.