8 Kasım 2012 Perşembe

İçeridere'de

Hafta başından beri Heyet Raporu ile ilgili bir işim vardı (Bir arkadaşım konuyu biliyor) onunla ilgili olarak dolanırken dün öğleden sonra havaların bozduğu bir sırada Atıl arkadaşım aradı. "Aşağı in, seni almaya geliyorum." dedi. 

Aşağı indiğimde, teşkilattan bazı arkadaşlarla pikniğe gideceğimiz söylendi.   
İçeridere bağlarını hemen geçince, böyle şelalemsi, su akan bir yer varmış, ilk defa gördüğüm bir yer, buraya geldik. İçeridere dedikleri yerin su kaynağı bu olsa gerek. 
Kuytu bir yer olmasına nazaran suyun etkisiyle olacak gayette soğuktu. Datça aklıma geldi üşüyünce, Allah'a Gök Tanrıya, Yer Tanrı'ya isyanım geldi aklıma. Tövbe ettim kendi kendime, bir daha havaların sıcak olduğunda ağzımı dahi açmayacağıma...
Burada da mangalın yakıldığında çıkan dumanından, arkadaşları deşifre etmemek amacıyla bir görüntü aldım. 
İşte bu da; "Ne yapsam, nasıl etsem de tespihimin sadeliğinden kurtulsam." diye düşündüğüm tespihimin son görüntüsü. Ay-Yıldızlarını, imamesini ve ara boncuklarını altın kaplattım Elvan abimin oğlu Kuyumcu Erdal'a. Tespihimin bu hali gerçekten çok hoşuma gitti, ellerine sağlık Erdal...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Tespihin çok güzel olmuş Gökhan abi güle güle kullan...

mercan

Ahmet Haşim dedi ki...

merhaba,birkaç gündür yazını görmeyince merak etmeye başlamıştım.alışkanlık yapmışsın..içeridere tarafları yazın bile serin olurdu,derenin kaynağına gittikçe su sesi ve soğuk bir hava akımı karşılardı insanı..bu mevsimde oralarda kurtlar dolaşmaya başlar..bağlar bozulmuş,evlerden taşınılmıştır artık..hüzünlü bir sakinlik vardır etrafta..bazen;bağda yazın sıcak akşamüstü vakitlerinde yüksek biryerde oturup uzakları seyrettiğimi hatırlarım hala..hatırlattığın için teşekkürler...

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağolun yenge, ben de çok beğendim. Sadelikten kurtuldu.

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağolunuz abi. İçeridere'nin su kaynağı buymuş demek ki ilk defa dün gittim.

Dediğiniz gibi, bağlar bozulmuş, ama eskisi gibi evlerden taşınma olmuyor, yaz kış geliyorlar buraya elit kesim.

Yollar yapıldı, elektrik su her şey var.

Jardzy dedi ki...

Of tespih süpermiş.

ortak konularımız çokmuş Çağatay bey.

şu gizli konu, tespihler.

ÇAĞATAY dedi ki...

Yaptıra bilirsem bir tane de size yaptırayım o zaman. Erdal'a söyleyim bayan işi bir şey yapsın.

fermina daza dedi ki...

ben hiç bilmiyordum kuyumcuda altın kaplatılabildiğini, çok şık olmuş, güle güle kullanın!

babam da tespih kolleksiyonu yapıyor, günlük hayatta pek eline almaz ama evde hatırı sayılır miktarda tespih var. ama onunkiler taş hep, bi tane yeşim taşından var, onu pek sever :)

Jardzy dedi ki...

Bir de bu var benim takip ettiğim.

http://avdoga.blogspot.com/

Hiç zahmet etmeyin, lütfen.

ÇAĞATAY dedi ki...

f.d. Hanım; ben de tespih kullanmıyorum ama cebimde bulunduruyorum.

ÇAĞATAY dedi ki...

J. Arkadaşım, o bloğu daha önce bende görmüştüm ama hayvanların (hangisi olursa olsun) vurulmasına şiddetle karşıyım.

Adsız dedi ki...

İşte benim Gökhan abim....
J. arkadaşın paylaştığı linke bende bir bakayım dedim ama fotoğrafları görünce çok üzüldüm...

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Yenge,

O koskocaman hayvanların öldürülmelerine çok üzülüyorum. Hak eden insanların öldürülmelerinde kılım bile kıpırdamazken.