16 Kasım 2012 Cuma

Bir İnsan Ancak Bu Kadar Düzensiz Olur...

Bir ara uyandım, saate baktığımda 04.00'ü gösteriyordu; "Kavaktan tabuta girmeye az kaldı, yeter bu kadar uyuma Gkhn kalk! Güneşin doğuşunu seyret, kalan son günlerini uykuyla geçirme!" diyerek kalktım.

Kalktım ama odama gitmeyi canım istemiyor, bir insan ancak bu kadar düzensiz olabilir.   
Çalışma masamın üzeri bir sürü evrak dolu, faturalar dosyalanmak istiyor dosyalananlar kaldırılmak istiyor.  Sanarsınız ki maliye memuruyum ya da başka bir yerde Önemli İşler Müdürlüğünde önemli bir memurum.

Bu ne pislik lan...

Masanın üzerinde kağıtların yanında 7 numara zımpara kağıdı var, lan o ne işe yarıyor olum, ne işi var onun orada?

Şrf'yi sokmuyorum bu adaya, temizlik yapıyorum diye onu bunu karışık kuruşuk koyuyor, Benim karışık kuruşuklarımı karıştırıpta işin içinden çıkmamı zorlaştırma, sen karışma benim karışık kuruşuklarıma...

Bazen odamda sessiz ve sakin bir şekilde karışıklıklar içerisinde otururken birden elinde rotekatar gibi süpürgeyle dalıyor içeriye, başlıyor sesi çok çıkan süpürgeyi çalıştırmaya. "Tamam çatışma çıktı." diye irkiliyorum, derhal kovuyorum odadan...

4 yorum:

Jardzy dedi ki...

Yooooo!

2 gün önce masamın fotoğrafını çekecektim. Çekseydim ikinci sırada olduğunuzu görecektiniz!

ÇAĞATAY dedi ki...

Sizinki anlık bir şey, benimkiler 1 aydır böyle.

Adsız dedi ki...

Pasaklı abim benim :) Dokunma şrf ablama bırakta kadın kafasına göre temizlesin evini :)
Bu arada her evde sizden bir tane mevcut şükür : )Bizim evin pasaklısı da mıstıkdır...

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Yaa Yenge;

Elinde süpürgeyle bir girişi var odaya görsen sen de korkarsın.

Ben yokken gir, temizle, çık.

İlla ben varken mi temizlemen lazım odamı?

Her evde bir kişi olması lazım böyle, aferin Mıstığa.