7 Kasım 2011 Pazartesi

Dlr'mızla Piknik...

Dlr'mız, bayram dolayısı ile tatil olan okulundan geldiğinin 2 nci günü. Dün bayramın birinci günü hava çok soğuktu. Bu gün Pastırma Yazları başladı galiba çok güneşli ve ılıman bir hava vardı. Bu havalardan faydalanmak üzere gene Yıldız yengenin bağına gittik.  
Yazdan kalan son güneşli günleri değerlendirmek üzere atletle dolaştım bağda. Bazılarının üşümesine karşılık ben üşümedim...
Şrf'nin yakmış olduğu mangalın başında üşüyenler ve acıkanlar topluca bulundular...
Dlr'mız sofranın kurulmasında bana yardımcı oldu. Mangalda yapılacak olan balıkların hazırlanmasında da annesine yardım etti. 
Her zaman olduğu gibi kedilerimiz bu gün de bizleri yalnız bırakmadılar.  
Karların yağmasına az bir zaman kala tabiat ana daha ölmemişti, ağaçlar yeşil yapraklarını inatla üzerlerinde tutmakta karalıydı. İnsanlar gibi canlı olan ağaç ve çalılar da güneşi çok sevdiklerini belli ediyorlardı. 
Geçen geldiğimde pek bir şey veremediğim bağ köpeklerini bu sefer düşündüm. Gelirken bir tencereye doğradığım ekmeklerin üzerlerine tavuksuyu, tavuk kemikleri dökmüştüm, bir poşete koyarak getirdiğim köpek yemekleri ne kadar makbule geçti anlatamam. Zavallı köpekçikler nasıl yediler.

Eyy kedi ve köpekler; sizlerin duası bana yeter, başkaca dua istemiyorum...

Hiç yorum yok: