13 Kasım 2011 Pazar

Deniz Taşlarına Resim

Deniz taşlarına resim yapmak için deniz taşları toplamamız gerekiyordu. Ben bu işi 2 ay önce yapmıştım. Millet denizde Palamutbükü'nde yüzerken ben şnolkeri takmış, deniz taşları arıyordum. 
"Bu gün ne yapayım?" derken aklıma topladığım deniz taşları geldi. Bunların üzerine resim yapıp boyamak geldi aklıma. Bu işi de ilk defa yapacaktım. Nasıl yaparım, falan derken taşlardan birinin üzerine kedi resmi yaptım.  
Boyalarımı, fırçalarımı, palet ve bir bardak suyumu hazırladıktan sonra başladım boyamaya.  
Boyaya başlamadan önce ki taşa yaptığım kedi resminin kabaca görünümü...
Boyama bittikten sonraki deniz taşının görüntüsü. Bu işi ilk defa yapmama rağmen yaptığım şey hoşuma gitti. Kediden dolayı hoşuma gitti galiba.

Yarın Nevşehir'e okuluna gidecek olan Dlr'nın hoşuna gitmiş olacak ki; taşı kapıverdi...

4 yorum:

Sadece C. dedi ki...

DLR haklı kapmakta taşı, çok sevimli olmuş :) Hem de balkonda falan ders çalışırken, kitap okurken, sayfalar uçmasın diye üstüne konuverir.

ÇAĞATAY dedi ki...

Bak bu hiç aklıma gelmemişti. Kitap okurken sayfaların uçmaması iyi fikir. Boş zamanım varken bir kaç tane daha yapayım:)

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar bende bu işe merak saldım ama çok zor olanları yapamıyorum basit olanlarda birkaçtane daha koyarsanız sevinirim :)bide o boyalar ne boyası?

ÇAĞATAY dedi ki...

Arkadaşım; bir tane yaptım başkada yapmadım. Boyalar evde kullanmadığım, artmış GUAJ boyalar.