22 Aralık 2012 Cumartesi

Puzzle En Sonunda Bitti

Hatırladığım kadarıyla Şrf iki ay önce yukarıda görülen puzzleyi kapmış gelmişti. 
Binlik puzleler, içerisinden iki torba, iki ayrı puzzle çıkınca birini MHRMH'a vermiştik. 
"Şrf," dedim. "Bana zorluk dereceli şeyler getirip camımı sıkma". 

O da; ben öyle dememişim sanki gibi düşünmüş. 

Neyse masanın üzerine serdim puzzleyi. İlk hafta RESTORANT yazan yeri buldum, bulana kadar da çok sıkıldım ama. 
Oyuncak masanın üzerinde bir aydan fazla durdu. 
Benim puzzle ile pek ilgilenmediğimi gören Şrf, başladı kendisi yapmaya. günde 4-5 tane koymak kaydıyla bir şeyler meydana getirdi.  
Bir gün boş zamanımdan da faydalanıp puzzleyi bitirmeye karar verdim. Salonu sırf bu işe ayırdım, misafir falan gelmeyecekti, gelen de kabul edilmeyecekti.  
Lakin, 10 gün puzzle salonda durmasına karşılık bir tane bile yerine koymak istemedi canım. 
Evin döküntüsüne dayanamayan Şrf, bu gün erkenden kalkarak yapmaya başladı. 
Benim de yardımlarımla saat 20.00 sularında bitirdik. Şöyle bir şey çıktı ortaya, fotoğrafını iyi çekemedim.

Bir daha mı bu tip oyunlar, ben yokum.

Buradan 2,3 binliklerini bitirenleri tebrik eder alınlarından öperim...

6 yorum:

Jardzy dedi ki...

ama çok zor olandan seçmişsiniz ki!

aynı tonda birçok yer var. zorlanmanız çok doğal.

ellerinize sağlık.

ÇAĞATAY dedi ki...

En sonunda bitirdik evin içindeki dağınıklık sona erdi.

1950-60'lı yıllarının Portofino gibi bir sahil kasabası meydana geldi.

Sahil kasabası dedim de; 10 gün sonra Ocağın 2'sinde köyüme gideceğim, sıkıldım biraz...

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık, yardımlaşa bitirmişsiniz. Jardzyn çok haklı zor bir puzzle seçmiş şrf hanım....

Şimdiden yolun açık olsun abi, güle güle git güle güle gel...

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Yenge,

zor değildi gerçi, biraz uğraştık.

Sağ olunuz, köyden döndüğümde haberlerle gelirim.

Tülay GÜRDAL dedi ki...

Çağatay Bey, yeni yılınızı tüm içtenliğimle kutluyor, nazik kutlamanıza da ayrıca teşekkür ediyorum... Tülay GÜRDAL

ÇAĞATAY dedi ki...

Estağfurullah Hocam; sizlerin de yeni yılınızı tüm samimiyetimle kutlarım...