3 Aralık 2012 Pazartesi

Bekle Beni Ankara...

Bir aya yakındır uğraştığım SİLAH SATIN ALMA BELGESİ'ni en sonunda çıkarttım. 
Ne evraklar istediler ne, bir bilseniz. Üniversite hastanelerinden tam teşekküllü raporumu bile aldım. 
Samsun Yurt Savunma Sanayi Silah Fabrikasının dünya standartlarında, hatta daha da üzerinde ürettiği "shark Fc" tipi tabancaya hayran kaldım. Bu tabancayı mutlaka almam lazımdı ve alacağım.

Bir de kampanya varmış. Allah razı olsun fabrika yetkilerinden.

Alacağım tabancanın görüntü ve özellikleri fotoğrafta yazılı.

Gerçek satış fiyatı 2.350 liradan başlasa da kampanya fiyatları 1.050 liradan başlıyor.

Adıma kayıtlı 3 tabanca, 1 tüfeğim olmasına karşılık bu silahı mutlaka almam lazımdı, rüyalarıma giren tabanca.

Diğer tabanca ve tüfeğimin fotoları Ankara dönüşünde.

Bekle beni Ankara...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

3 tabanca 1 tüfek :) aman abi sen ne yaptın :D gerçi şimdiye 4. tabancada gelmiş olmalı. Eeee ne diyelim hayırlı olsun abi...

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Yenge Cuma günü Şrf'yle Ahmetlere gideceğiz tabancayı o zaman alacağım.

Adsız dedi ki...

Öyleyse hayırlı yolculuklar dilerim. Güle güle gidin güle güle gelin. Soranlara da bol bol selamlarımı söylersiniz....

mercan

ÇAĞATAY dedi ki...

Söyleriz yenge.

Ahmetlerden halamlara geçeceğiz, halama da selamınızı söyleriz.

Adsız dedi ki...

Çok iyi olur abi şimdiden teşekkürler...

mercan