19 Aralık 2012 Çarşamba

F.D. Hanım'ın Yeniyıl Kartı ve Pulları

Marduk Gezegeni dünyamıza çarpmazsa şayet Yeni yıla 12 gün kaldı. 

Tebrikler, kartlar atılmaya başladığını f.d. Hanım'ın kartının gelmesiyle anladım. Teşekkürler f.d. Hanım; sizlerinde Yeni yılınız kutlu olsun. 

Fotoğraftan da anlaşılacağı üzere gönderilen kartın, zarfın seçimi de ayrı bir sanat kolunu oluşturmakta. Böylesine güzel bir kart alacağım hiç aklıma gelmezdi.  Bana deseler, "Bir zarfla kart al gel." diye, hemen gider dört köşe bir zarfla, onun içine girecek bir şehir resimli kart alır gelirdim.   
Bunlar da f.d. Hanım'ın zarfının üzerindeki pullar. İlk pul, kelebeklerimiz serisinden Alıç Kelebeği resmiyle, Çorum Alacahöyük kazılarında çıkartılan Hitit medeniyetine ait Altın İkiz İdol resmini içeren desenli pul.

Teşekkürler f.d. Hanım; sizlerinde Yeni Yılınızı kutlarız...

2 yorum:

fermina daza dedi ki...

ingiltere'de görünce dayanamayıp almıştım bu kartları, yılbaşı gelmeden varmış elinize, sevindim valla.

hepimize iyi şeyler getirir inşallah yeni yıl.

ÇAĞATAY dedi ki...

Sağ olunuz f.d. Hanım. İnşallah...