6 Mayıs 2011 Cuma

Anne Kedi Gene Yavrulamış...

Ben köydeyken anne kedim yavrulamış. Üç tane yavruyu görünce şok oldum. Bu kedi genelde 1 tane yavrulardı, bu nasıl oldu?
Anne kedim her sene 1 tane yavru yapardı yavrularda erkek olurdu. Bu sefer 3 tane yapmış, üçü de kız...
Bakım iyi anne kedi üçüne de bakıyor, lakın bu kadar kedi fazla. Gerçi Çorum'daki bahçe bunların büyümesine yeter de büyüyünce ne yapmalı? Mutlaka bunları köye götürmem lazım. Küçükken götüreyim ki büyüyünce doğaya yabancı kalmasınlar. Tüyleri de tam doğaya uygun, Bengal Kaplanları gibi, avlarına belli etmeden yaklaşabilir, rahatlıkla avlanabilirler.
Üç kardeş mutlu bir şekilde oynaşıyorlar.
Artık büyüdükleri, tuvalet ihtiyaçları meydana geldiğinden dolayı balkona karton bir kutudan yuva yaptım, bu yuvayı hemen benimsediler. Balkondan aşağıya düşmemeleri için de balkonun etrafını karton korkuluklarla çevirdim.

Ağabeyleri AKBEY, annelerinin yokluğunda onlara mukayyet oluyor. Belli ki AKBEY yavruların yeni yuvalarını çok beğenmiş devamlı orada yatıyor.

1 yorum:

Basak dedi ki...

dünyada kedi yavrularını izlemk kadar insana iyi gelen az şey var. tadını çıkarın, çabuk büyüyorlar ne de olsa:)