17 Aralık 2010 Cuma

Dananın Kuyruğu Yarın Kopuyor...

Dananın kuyruğu neden kopacak?

Bilindiği gibi A2, yani motorsiklet ehliyeti almak için başvuru yapmıştım. İmtihan günü geldi çattı. Yarın saat 10:00'da.

Uzun yıllar oldu bir imtihana veya sınava girmeyeli. Haliyle içimde bir sınav heyecanı var.

Resimde dananın kuyruğunun kopmadığı görülmektedir. İnşallah yarın kopacak...
Gerçi hangi tarihde aldığımı çoktan unuttuğum "B" sınıfı bir sürücü ehliyetim var. Araba sürmeyi fevkalade bilmeme rağmen motor aksamından pek anlamamaktayım. Araba motorundan anlamayan motorsikletin motorunda da anlamaz.
Hatayım boyunca motorsiklete binmiş biriside değilim. Bisiklet sürmeyi bildiğim için motoruda kullanacağım kanaatındayım. Kursa yazıldım ama havalar soğuk olduğundan motorsiklet direksiyon eğitimine gidemedim. Gerçi direksiyon sınavı yarın gireceğim sınavdan sonra yapılacak. Önce bunu atlatmalıyım, diğeri Allah kerim...
Bir tane motor fıkrası geldi aklıma:
Motor merakı olan bizim Temel gitmiş kendisine bir Honda motosiklet almış. Denemek için, şehirlerarası yola çıkıp başlamış hız yapmaya. Yokuş aşağıya doğru ilerlerken önde gitmekte olan bir Mercedese yetişmiş ve sürücüsüne;
"Sen Honda kullanmayi bilir misun?" diye sormuş.
Mercedesin sürücüsü daha evet diyemeden Temel vınnn diye geçip gitmiş. Mercedesin sürücüsü de geçilmeyi gururuna yediremeyip basmış gaza ve Temel'e yetişip sormuş:
"Peki sen Mercedesi bilirmisin?
"Bilmeeem," ve vınnnnn diye yine uzaklaşmış. Mercedesin sürücüsü biraz ileride kan revan içindeki Temel'i görünce yardımına koşmuş ve sormuş:
"Geçmiş olsun. Neden Hondayı biliyor musun diye soruyordun be kardeşim?" Temel güçlükle kaldırmış kafasını:
"Hondanin freni neredeydi diye soracaktum..."

3 yorum:

Adsız dedi ki...

SONUC NE VAKİT ALINACAK?

Adsız dedi ki...

selmlar EVLATCM.NE OLDU?MOTOR İSLERİ?
---
WERNER BUGÜN SENİN MUZAFFER BEGİ OKUDU..DODOURGAYI GÖRDÜ***VE SENİ DAHA İYİ TANIMIS OLDU..O DA DÜNYADAKİ ENTERESAN İNSANLARA KAFAYI TAKAR YA!..MESELA;AEMİS İNSANLAR YASAR..DÜNYA ÜZERİNDE..ONLARAQ GİR BAK İNTERNETDEN..KAC KİSİLER VS..BEN GİTTİGİMDE WRNERDE ASAGI YUKARI ÖYLE YASIYORDU..
*SADECE ESKİ TELEVİZYONU VE EV TELEFONU VARDI..
ADM SİMDİ BENİMLE İNTERNET KULLANIR OLDU;;((KÖTÜ YAPTIM SANIRIM..BOZDUM ONUN PÜRÜZSÜZ DÜNYASINI..ZATEN O SEB4EPTEN TAHAMMÜL EDİYORUM BAZI DURUMLARINA..
***********
***AZICIK FERAHLADIM GİBİ..TAM DEGİL!!!
**SALTUGLAR AHMET BEYLE TÜM GRUP ANİDEN İSSİZ KALDIRLAR..10 GÜN OLUYOR..ÖDEMELERİ VS..HER TARAFIM KASILDI..ARTIK İLACLARDA FAYDA ETMİYOR;;((
NEYSE 2 GÜNDÜR DAGDAKİ OTELE İSE GİTTİLER..SHERETONDAKİ ORATGIN BİRİYLE KAVGA ETMİS AHMET BY..O DAHİL HEPSİ İSSİZ KALDILAR..
SADECE DAGDAKİ KARTEPE HOTEL VAR ELLERİNDE SU ANDA..KAR OLMADIGINDA İS YOK!
**WERNER COOOKKK ZOOOORRR ;;(( KARAR VEREN..ÜZERİNDE YILLARCA DÜSÜNEN BİRİ..
--DEDİKİ..GİFDİP 3 AY İCİNDE BİR İS YAPIP,SANA YETERINCE GÖNDEREBILISEM AC BİR MİNİK TÜRK KAHVESİ DÜKKANI..KALABALIK YERDE...
DÜN ÜSKÜDARI GÖSTERDİM ONA..TABİİ..CEHENNEM OLMUS..AMA PARA KAZANMAKDA AYNI ARTIK:(
--DOGRU İNSAN İSEN..
AMA BU DÜNYAYA AYAK UYDURURSAN HERSEY COOK KOLAY!
***
**SEN BENDEN ARI***LAR ÜZERİNE BİR ARASTIRMA İSTEMİSTİN..AMA ÖZÜ NEYDİ?SORUNUN AKLIMDA KALMADI..
-LTFN.GENE YAZARMISIN..
BAK HALA DAHA PTT.YE GİDİP DE SAHİN EVLADA PAKET GÖNDEREMEDİM..SİZİNKİDE YAZDAN BERİ DURUYOR BURADA..OLMAZSA SERİFEYİ YALNIZ GÖNDER BİZE..KALSIN BİRKAC GÜN..
BEN NE YAPSAMDA O MUZAFFER BEY GİBİ HANGİ DAGA KACSAM DA AZICIK DİNLENSEM NOOLUR YARBBİM:(
DURUMUMU ANLATAMAM..
HEPİNİZİ KUCAKLIYORUM...

Adsız dedi ki...

wernerde sana almanca yazıcak simdi::))
*ama sanırım gidene kadar düsünecek!::)) dedim ya!
*bunun almancası>;überlegen*üzerinde durup düsünmek::))