1 Ocak 2009 Perşembe

Değerli Ablam Z... Yeni Yılınız Mutlu Olsun...


3 yorum:

yaz yagmuru dedi ki...

cok güzel yazmıstım..ama yanlıs yere basmısım;;(( silindi!=
kesin beynim iflas etti..
**vallahi yüzümü ilk güldüren sen oldun g.ler hanı.iyiki VARSIN.TANRIYA SÜKÜR.
*ÖYLE BİR SÜRPRİZ OLDUKİ!!MUHTESEM YAW!BU AGACA BENZER BİR AGAC RESMİ CEKMİSTİM..israildeki gezide..o da essiz bir agactı..fotograf var..eger beynimi bosaltıp,biraz huzur bulabılırsem..onu eklıyecegım..diger fotoların yanına..o vakit buraya gönderirim.
**ailece hepinize gercekten,dilediginizce bir YIL VERSİN YARADAN.YÜREKTEN DİLİYORUM BUNU.
*BENİ COK MUTLU ETTİN.HÜDADA SENİN TÜM İSTEDİKLERİNİ GERCEKLESTİRSİN.COK HUZURLU YASA.İNSAALLAH TORUNLARIN SENİN GİBİ,NADİDE,RUHA SAHİP,BİR İNSANI TANIR.SAGLIKLI YASAYIN AİLECE.
*TÜM KÖTÜLÜKLERDE KORUSUN SİZİ.
***COOOK TESEKKÜR EDERİMMM.TÜKİYE SENİN GİBİ EVLATLAR ASLA YOK OLMAZ.

Adsız dedi ki...

3.dür yorum bırakıyorum.siliniyor!

Adsız dedi ki...

ne oldu;;(( öteki yorumlarııımm.niye silindi..
*oysa bu sabah bu gül agacıyla uyandım:9 vede tılsımlı gibi!gülümsemeye basladım!
sükrettim seni,sizleri karsılastıran TANRIYA.
*iyiki varsın,iyiki varsınız.
ONUR DUYDUM,BÖYLE GÜZEL BİR AİLEYİ TANIMAKTAN.HEMDE ANADOLUDAN.
*gecmisdeki ANADOLU İNSANIMIZIN, PİR PARCASISINIZ.VE SİZLERİN KANI COOK ÖNEMLİDİR.TÜRKİYE İCİN.
*YARADAN AİLECE GÖZETSİN,TÜM SERLERDEN SİZLERİ.
SANADA TORUNLARIN BÖYLE DAHİYANE SIK'LIKLAR YAPAR İNSAALLAH..MUTLAK SANA BENZEYECEKTİR BİR İKİ TANESİ:)
-YASARSAM BENDE GÖRÜRÜM:)
*BU NADİDE AGAC NEREDE YETİSİYOR ACABA,BİLİYORMUSUN?NADİDE MADEN EVLADIMIZ.TÜRKİYENİN SANA EPEYCE İHTİYACI OLDUGU KESİN.HER ZAMAN.
*O ANNE BABANIN GENLERİ COOK MÜHİM GENLER.ONLARA İYİ BAK!