15 Ocak 2009 Perşembe

Natürmort...

(16 Ocak 2009)
(15 Ocak 2009)
(14 Ocak 2009)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

OFF!!!ELLERİN DERT GÖRMESİNN!!
*DİLERİM BUNDAN SONRA HEP!KALEM TUTSUN.CAN-I GÖNÜLDEN DİLEGİM BU..
--VAR YA!!HAYRET ETTİM YAW!!CETVELLEMİ CİZDİN YOKSA?
way evlatcm.sen bir TANRI MUCİZESİSİN!ALLAH NAZARDAN SAKLASIN.
--BUNU DEGERLENDİRMELİYİİİZZZ!!LÜTFEENNN..KACMA!
GÜZELLİKLER İNSANIN İCİNDEDİR!
GÖRDÜGÜN GİBİ!
RUHUNU YANSITIYORSUN ORAYA.
zühal(*

Adsız dedi ki...

OFF!!!ELLERİN DERT GÖRMESİNN!!
*DİLERİM BUNDAN SONRA HEP!KALEM TUTSUN.CAN-I GÖNÜLDEN DİLEGİM BU..
--VAR YA!!HAYRET ETTİM YAW!!CETVELLEMİ CİZDİN YOKSA?
bayıldım..vallahi!
TANRI SENİ İCİNDEKİ GÜZELLİKLERİ,BU YOLLA DISARI CIKARTASIN..VEDE İNSANLARLA PAYLASASIN DİYE..YARATMIS.KESİN!

Adsız dedi ki...

*AMA SÜRAHİLERİN İCİNE İSLEDİGİN,FIRCA DARBELERİ,YETMEMİS;(
*SU*OLDUGUNU ANLATMAYA..BİRAZ..BONCUK GİBİ..HAVA KABARCIGI OLAMAZMI?HANİ;SICAKTA ÖYLE OLUR YA!
DENERMİSİN LTFN..DIS..MÜTHİS.DEİCDEKİ,SU'YU İSLE LTFN.MÜMKÜNMÜ?

Adsız dedi ki...

2 yada 3 yorum yazdım.g.evlatcm.kaydoldumu acaba?

ÇAĞATAY dedi ki...

Abla; en son bunu yaptım. Resmin gerçeğine bakıldığı zaman obje yerine tam oturmuş olarak görünüyor ama kameradan resim alıp buraya yapıştırdığımda eğri büğrü görülüyor, kameradan resmi güzel bir şekilde alamadığım ve ışıklandıramadığım için buraya koymak istememiştim. Madem görmek istiyorsunuz kıramadım sizi işte bakınız...

Adsız dedi ki...

*gaz lambası:)
anneannemde ve annemde vardı.
*ama sanırım bu eve almamısım;(
oysa cok da severim..bu gidisle..epeyde gerekli olucak.
**ben bildigim icin hemen anladım.
--ama baskası icin sanırım,o yuvarlak,teneke?koruyucu,yanıstıcı kısmı farklı mı?cizmeliydin?
ACIKLRMISN LTFN.yani;direk karsıdan görünüsü,onu yusyuvarlak gösteriyor!
**yada;onun üzerinde ısısk yansıması gibi,karalamalar yaparsan?o vakit daha iyi anlasılır..ISIK VURUNCA..NASIL GÖRÜNÜYOR?bir daha bak ltfn.
-eline saglık:) filtresi gayet iyi cizilmis:)

ÇAĞATAY dedi ki...

Abla; olmuyor. Halbuki bu bardak görüntüleri o kadar simetrik ve birbirine uyumlu duruyor ki, ama kameradan resim alırken eğri büğrü çıkıyor, olmuyor...

Adsız dedi ki...

ANLADM*
*BARDAKLARI KACTIR BAKIYORUM.
AMA HEPSINDE MÜTHİS BİR AL BENİ VAR.
ACIKCASI..BENİM*KAN KIRMIZI ÖGRENCİM*CAGATAY,BANA GÖRE''EN İYİ ÖGRENCİ*DEN ÖTE..YAKINDA,KANGURULARLA YARISACAK KADAR..HIZLI KOSUYOR BU KONUDA.
COOK MUTLUYUMM:)
*AMA BİR DAHA..SORAYIM..ANLAMIYORUM YA!ACABA KARA KALEM KESİN HATLARLA CİZDİGİ İCİNMİ?BANA ÖYLE GÖRÜNÜYOR?
YANİ DAHA ZARİF,HAFİF,GÖRÜNÜMLÜ OLMASI HOSUMA GİDERDİ..SANIRIM..SİYAHLIK,,KESKİNLESTİRİRYOR HATLARI..ANLADM..WALLAHİ;MÜTHİSSİN.
HADİ GAYRET..KESİN SERGİ ACARIZ!
NASİP OLURSA.

yaz yagmuru dedi ki...

***ARTIK KIZMAYA BASLADIM!
-NEREDE BU RESİMLER YAW!
*k.lar gelince DÜNYAMI?DURUYOR!
-yoksa,beyinmi:)
*HADİİİ!!YETER AMA ARTIK;(
BU KADAR TEMBELLİKÖFF;(
-KIZDM.WALLA..