21 Aralık 2008 Pazar

Annem...

Annem...
Ufacık bir çocuktum,
Seviyordun o zaman beni,
Seviyordun, her şeyden çok,
Kendinden de çok,
Gözbebeğin gibi seviyordun.
Kıyamazdın beni ağlatmalara,
Dalamazdı gözlerin,
Benim ağlamalarımdan.
Çoğu kez uykuya hasrettin,
Uykusuz gecelerinde,
Bendim hep aklındaki.
Aman ağlamasın,
Aman uyanmasın,
Benim rahatsızlığım,
Senin rahatsızlığındı,
Bilmiyordum ben.
Ne zaman uyansam,
Gülen yüzüyle karşımda annem...
İlk bayramları hatırlarım,
Bizler çiçek gibi,
Ellerinden, yüzlerinden öperdim,
Hep rüyalarımdaki melektin.
Bazen şarkılar söylerdin, yanık sesinle,
Nar çiçekleri karışırdı,
Keman seslerine.
Geceleri rüyalarımdaydın,
Bin çeşit çiçekler açardı,
Hep gülümserdin uykunda.
Kıbrıs'daydın turunç bahçelerinde,
Kimi zaman dağlarda,
Kimi zaman denizlerde görürdüm,
Kestane çiçekli saçlarını.
Bazen Cudi'de,
Mermilerin ateşinde görürdüm seni,
Pırıl pırıldın gecenin karanlığında,
Koşardın ceylan pınarlarında.
Avuçlarımla hayalini tutardım,
Sen vardın çoğu zaman,
Gözlerimin önünde.
Ilgazlarda çiçekler toplardım,
Güle güle derdin,
Seneye gene beklerdin.
Bir yaz günü geldim,
Nar çiçekleri açmamıştı,
Duyamadım keman seslerini.
Islak, yosun rengi gözlerini arıyorum,
Anneciğim; seni artık hiç sevmiyorum...
(Kastamonu - Aralık 2001)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

vay!!bu siir burada bitmemis!
BENCE DEVAMI GELMELİ..VEDE onu annende okumalı!
*yoksa o önce giderse..bu maddeci dünyadan..cok yanarsın..dertlenirsin;(
*iyisimi..o siire..d.yı ilave et..ve oraya ilk gelisini,yaz..simdiki serzenissiz,duygularını ilave et..kimbilir nasıl onunda icine dert olmustur?..
buradan gidecegiz..ve bize yapıldıgını düsündüklerimize..bizimde yaptıklarımızı ilave edersek!!
o vakit..suclu sucluyu GÖTÜRÜYOR:)
-BEN EVLADIMA KIZIYORUM..AMA BİLİYORUMKİ..yanındaki,amca,bab,gibi virüsler,onu zehirledi..bende fazlasıyla DİREKT bir insandım;( demekki;kendimi İFADE EDEMEMİSİM..BU REZİL İNSANLARIN DÜNYASI..YALAN,İNKARLA,KOKAN PARALARLA DOPDOLU;( biliyorsunuz..
*eh cok belliki;bu dünyadaki en masum cicek,annen,esin,cocukların.
*o halde?
NASIL OLURDA BÖYLESİ GÜZELLİKLER AFFEDİLMEZ_SEVİLMEZ?
-o kızdıgın,konuya kadar..istikrar varmıydı?yasamında..yok idiyse?vede hep endise icindeyseler..NEREDEN BİLSİNLER?melekler seni koruyacaktı:) vede yanlarına gelicektin..
HAKLISIN.
*AMA ANNE DE HAKSIZ DEGİLDİR?HERHALDE..

yaz yagmuru dedi ki...

*ana.larda hata yapıyor..
*haklısın herhalde..siteminde..
*sözlerimin bir bölümünü geri aldım.
*ANNELER COCUKLARINA GÜVENMELİ!
-ONLARIN SÖZLERİNE KULAK VERMELİ.
nacizane..

yaz yagmuru dedi ki...

*bu sulu boya,cok hos renlerle anlatılmıs!
*senmi yaptın?
cok begendim.