20 Ocak 2009 Salı

Natürmort

10 yorum:

Adsız dedi ki...

OOOO!!:)İLERLEME BÜYÜÜKK!
*SÜRAHİ,VE YANINDAKİ OBJE İYİ!!DE O ALTTAKİ NEDİR?PECETEMİ?anlayamdım!bazen böyle kitlenirim!
*birde sonraki resim!sise..sagında muz var..tamm..da!mz,acaip!durmus!
oysa..bu defa suları falan..gayet hafif yapmıssın!!yani;keskin cizilmemis:)İYİ!
-BU DEMEKTİRKİ!cizgiler sana kızmıyor:)
sende onlara HASİN DAVRANMIYORSUUUNN!YASASIINN:)
BRAVOO!!COOK CABUK İLERLİYORSUUN!

Adsız dedi ki...

o ev?bina?
nedir?yazlıkmı?
yoksa;kursun binasımı?
yazlıksa?o halde..öndeki cizgiler..evin duvarı..mı?
yoksa?eger,baska bina ise?önünde dizilmis,insanlarmı?
YOK!HERHALDE..BAHCE DUVARI DİMİ?
ev iyi:)

Adsız dedi ki...

GENE BAKTM.EVLATCM,
AMA O EVİN ÖNÜNDEKİ KAPI VEDE BAHCE BABALRI İSE..YUVARLAK,KARPUZ GİBİ OLANLAR,ISIKMI?
*biraz büyük olmus..mu? yoksa?
--vede o bahce kapısı..öylemi görünür?
*LÜTFEN,oraya bakarmsn?
ne bekliyorum!
ANLAYAMADIM..
**wallahi..cizgilerine ASIK OLUNUR:)
YANDIK!!K.LAR SENİ KORUMAYA ALMALI::))

ÇAĞATAY dedi ki...

Abla; orası "Gaz İstasyonu" çoook eski bir Amerikan filimi seyretmiştim böyle bir yerde geçiyordu, hafızamda kaldığı kadarıyla orasını çizmeye çalıştım, o yuvarlak gördükleriniz gaz istasyonunun gaz pompaları :)
Kameradan resim alırken titrek çıktığı için net görünmüyor...
(enteresan değil mi?)

Adsız dedi ki...

:::))) ASLINDA,ÖYLE ANLAMISTIM!
YANİ;POMPA VE BENZİN İSTASYONU GİBİYDİ.
AMA YANILDIM ZANNETTİM..HAY ALLAH!
***DOGRU ANLASILIYORMUS!
DA;BEN YANILDIM SANDIM..TÜH!!KESKE İLK DÜSÜNDÜGÜMÜ YAZSAYMISIM..AMA BENİ YANILTAN,SENİN GERCEK EVİNLE ALAKALI OLARAK TAKINTIM OLDU;(YANİ,EVDEKİ,BAHCE DUVARININ ÜZERİNDE BİR SEKİL VARDI YA!
ONU..ANLAYAMAMISTIM!!O YÜZDEN..BUNU DA ORASI SANDIM.
COK İYİ CİZİLMİS.VALLAHİ NE DİYEYİM..GİDEREK MÜTHİSSİN!

Adsız dedi ki...

OOOO::)) AYAKKABILAR MÜTHİS!!ELLERİNE SAGLIK YAW!
KAN KIRMIZI SANATCIMIZ.
BUNUN ANLAMI;HERKESDEN DAHA BASARILI,GENC,YENİ, AMA BÜYÜK BASARIYA İMZA ATAN.DEMEKTİR.BİLİRSİN.
FEVKALADE..TURHAN OGUZBASIN SİİRİ GELDİ AKLIMA!SONRA YAZAYIM..cünkü;tuhafdır!!simdi televizyonda garip haberler verildi,dinlemek isterim.nedense?sürüyle pls ve isci falan herkes tutklanıyormus!ENDİSELENDİM;;((
*neyse;SENİN O FİKRİNİ UYGULAMAYA KOYMAN EN DOGRUSU GALİBA?HAYIRLISI.

Adsız dedi ki...

mhrmahın ayakkabıları,sanırım,37 veya 38 olmalı?
demekki o tarz seviyor.
ah!tatlm.yavrm.
fakat babasıda,gercekten,ZARİF,HASSAS RUHUNUN EN DERİN HİSLERİYLE CİZMİS!WALLAHİ BUNA HAYRET ETMEMEK ELDE DEGİL!
**SEN DESİNATÖR OLURDUN BE CAN EVLATCM..AYAKKABI..VS..NELER CİZMEZDİNKİ!!AH!KESKE ANNEN OLSAYDIM..SEN BUGÜN ÜNLÜ BİR SANATCIYDIN.TÜH!
*biliyormusun..halı-hazırda GEC DEGİL!
BANA KALIRSA..SENİ COOK PARLAK GÜNLER BEKLIYOR.
YETERKİ..RUHUNUN DERİNLİKLERİ,BUNA İTİRAZ ETMESİN!
SENİNLE ÖVÜNÜYORUM.
*K.LARDADA VARMI?BU YETENEK.
HANIMDADA VARSA..O VAKİT COCUKLARDA BÜYÜK SANATKARDIR.EMİNİM.
TANRI SENİ KORUSUN.SEVDİKLERİNİDE.

ÇAĞATAY dedi ki...

Abla, MHRMH o ayakkabıları mezuniyet töreni için almıştı, baloda giymiş bir kere. Şimdide evde duruyorlar...

Adsız dedi ki...

ANLADM:)
**BİRDE POSTALLARIN DİLİ OLSADA..ANLATSALAR!
ARTIK İYİCE,RAHAT CİZİYORSUN:)
*MUHTESEM.ALLAH NAZARDAN SAKLASIN..

Adsız dedi ki...

yaw!ewlatcm,
bu potinin teki nerde?
*öteki ile yürürmedinmi yoksa?!
*wallahi,aglıyacak;(
iyisimi..iksini yürürmüs gibi CİZ.ne dersin?